English

به کارگیری بیش از ۵هزار مازندرانی در طرح کارورزی

معاون اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران از به کارگیری بیش از 5هزار مازندرانی در طرح کارورزی خبرداد.

به کارگیری بیش از 5هزار مازندرانی در طرح کارورزی

به گزارش خبرگزاری موج، رضا عبدی در کارگروه اشتغال فرمانداری شهرستان آمل با اشاره به اینکه بر اساس برنامه دولت میزان بیکاری باید از 12 به 8 درصد برسد، اظهار کرد: باید به دنبال کاهش میزان بیکاری در این شهرستان بود.

وی با بیان اینکه عنوان اشتغال فراگیر یا همان طرح کارورزی به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد که برنامه‌مداری در این زمینه موثر است، تصریح کرد: برنامه‌های شهرستانی طرح های کارورزی به زودی در استان مازندران آغاز می شود.

معاون اداره‌ کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه اشتغال در مازندران در بخش های مزدبگیری صورت می گیرد، گفت: طرح کارورزی دغدغه این گروه را پوشش می دهد.

عبدی با بیان اینکه صندوق کارآفرینی افزایش اعتبار در زمینه اشتغال دارد و بسیج سازندگی نیز در زمینه کسب و کار خرد نیز اشتغال زیادی ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: طرح کارورزی برای روند مزد‌بگیری تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه از کاردانی تا دکتری مشمول این طرح می شوند، گفت: سالی دو و نیم میلیون تومان به نفع کارفرما در این طرح صرفه جویی شده و بخشی از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی از این طریق جذب می شوند.

معاون اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه به کارگیری 150هزار نفر در طرح کارورزی در کشور هدف گذاری شده است، عنوان کرد: در طرح کارورزی سهمیه مازندران 5 هزار و 262 نفر و نیز از سهمیه کشوری 10 درصد سهمیه اضافی برای استان های موفق نیز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در مازندران 137 واحد پذیرنده طرح کارورزی ثبت نام شده است که 37 واحد در آمل طرح کارورزی می پذیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه