English

یکی از ماندنی ترین خاطرات دوران زندگی ام دیدار با مقام معظم رهبری بود

شاعر آیینی و حماسی دفاع مقدس اظهار داشت:یکی از ماندنی ترین خاطرات دوران زندگی ام دیدار نزدیک با مقام معظم رهبری بود,

یکی از ماندنی ترین خاطرات دوران زندگی ام دیدار با مقام معظم رهبری بود

به گزارش خبرگزاری موج،حمید حمزه نژاد در گفت و گویی بیان داشت: در دیداری که در سال نود و چهار با مقام معظم رهبری از نزدیک داشتم ,ماندنی ترین خاطرات دوران زندگی ام است.

این شاعر جوان بابلی که شعر های آیینی و حماسی و اجتماعی می سراید متولد ۱۳۶۵ است و با همسر شاعرشان بانو عاطفه پور ابراهیم  از سال ۸۷بصورت جدی به فعالیت مشغول است.

 در مورد  چاپ کتاب و افتخارات بدست امده و عناوین آن گفت : اولین کار چاپی بنده کتاب شعر های طالب املی بود که توسط انتشارات هزاره قفنوس بچاپ رسیده است .همچنین سه دوره بر گزیده بسیج هنر مندان در سطح مازندران شدم که اولین ان در سال ۹۲ بر گزیده اول و دو دوره دیگر هم بر گزیده منتخب شده ام ,و در سال ۹۱ مراسمی که در برج میلاد توسط شهرداری تهران بر گزار شده بود جایزه سفر به سوریه را کسب کردم و در سال ۹۴ در مراسم دیدار شاعران با مقام رهبری جزو بیست نفری بودم که از نزدیک با ایشان دیدار و گفت و گو داشتم.

 حمزه نژاد در خصوص سایر فعالیتهای هنری اش گفت:از سال ۸۷ با صدا و سیمای مازندران در زمینه شعر ,نویسندگی ,گویندگی بصورت حق الزحمه ای مشارکت و همکاری دارم.

این شاعر بابلی در ادامه این گفت و گو در رابطه با ایده های فرهنگی و کتاب و کتابخوانی گفت :خودم کتاب فروشی را در پاساژ عطر زیستان اجاره کردم که ضمن فروش کتاب بصورت هفتگی محفلی‌چهارشنبه ها ساعت پنج عصر برای شعر خوانی شاعران ممتاز استان بدون اختلافات سیاسی و صرفا بمنظور ارتقا شعر دور هم جمع می شویم.

وی ادامه داد: درحوزه کتاب و کتاب خوانی پیشنهاداتی به شورا و شهرداری دادم که از پا رک های موجود شهر برای این منطور استفاده کنیم که متاسفانه در پیچ و خم اداری ماند و تقریبا کاری صورت نگرفت.

 باید عرض کنم با اختصاص بودجه فرهنگی بدین منظور میتوان کار های بزرگی در زمینه شعرو کتاب و کتابخوانی در سطح بابل انجام داد.

حمزه نژاد در خاتمه این گفت و گو در مشکلات کاری اش گفت :با توجه به حدود ده سال فعالیت در صدا و سیما که بصورت حق الزحمه ای فعالیت میکنم  هیچ کاری در زمینه استخدام صورت نگرفته است و اجاره سنگین مغازه کتابفروشی و مسکن وهزینه های جانبی مانع سنگینی برای فعالیت در زمینه هنری شعر و شاعری بوجود اورده است که باید مسیولین هنری استان و کشور در این رابطه فکری بکنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه