English

دولت بیش از ۶ میلیارد تومان برای احداث رینگ شهری نشتارود پرداخت کرد

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار ویژه تنکابن گفت: تاکنون از محل سفر ریاست جمهوری به استان مازندران مبلغ 6 میلیارد و 800 میلیون تومان برای احداث رینگ (خیابان) شهری نشتارود در قالب اسناد خزانه به حساب پیمانکار واریز کرد.

دولت بیش از 6 میلیارد تومان برای احداث رینگ شهری نشتارود پرداخت کرد

به گزارش خبرگزاری موج، خسرو کشاورزی بیان داشت: برای این پروژه که 7.5 کیلومتر طول دارد و 5.5 کیلومتر ان در دست احداث است ، از محل سفر ریاست جمهوری به مازندران مبلغ 26 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که با تایید صورت وضعیت ، مرحله به مرحله پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون 14 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است ، اظهار داشت : تملک اراضی به منظور آزاد سازی مسیر، اجرای خاکبرداری و خاکریزی و احداث 15 دهنه آبرو از دیگر اقدامات در این زمینه بوده است.

کشاورزی خاطرنشان کرد: راه اصلی این شهر تنها راه مواصلاتی و ترانزیتی غرب مازندران است و ترافیک سنگین در این محور بویژه در ایام تعطیل مشکلات زیادی را برای شهروندان و مسافران ایجاد کرده است.

احداث رینگ شهری نشتارود با هدف تسهیل در عبور و مرور شهری از سال 90 آغاز شده است.

وی در ادامه به اتمام تهیه طرح هادی در روستاهای این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: برای این منظور مبلغ 4 میلیارد تومان در چهار سال اخیر هزینه شده است.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار ویژه تنکابن تصریح کرد : در حال حاضر تمامی روستاها دارای طرح هادی هستند و برای 27 روستا برنامه ریزی صورت گرفته و پنج روستا نیز به طرح بازنگری ارجاع داده شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه