English

هیچ قرارداد نجومی در تیم نساجی به امضا نرسیده است

مدیرعامل باشگاه فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه صاحبان اصلی نساجی مردم قائم‌شهر هستند، گفت: سعی کردیم یک تیم منسجم و خوب ببندیم و هیچ قرارداد نجومی در تیم نساجی به امضاء نرسیده است و بازیکنانی را جذب کردیم که گره‌گشا و همانند یک سرباز در اختیار تیم باشند.

هیچ قرارداد نجومی در تیم نساجی به امضا نرسیده است

به گزارش خبرگزاری موج، علی امیری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تیم فوتبال نساجی مازندران در اردوی سرعین به‌سر می‌برد و این اردو تا روز جمعه ادامه دارد، اظهار کرد: تیم روند روبه رشد خوبی را تجربه می‌کند و این روند مطابق برنامه‌ریزی‌های باشگاه پیش رفته است.

وی افزود: بعد از پایان یافتن اردو در سرعین، هفته نخست مرداد ماه به قائم‌شهر می‌آییم و اردویی یک هفته‌ای برپا می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران تصریح کرد: صاحبان اصلی تیم فوتبال نساجی، مردم قائم‌شهر هستند و  هنوز به طور کامل تیم بسته نشده است و امیدواریم در فصل جدید تیم منسجمی داشته باشیم.

امیری با بیان اینکه طبق بودجه مصوبی که مالکان باشگاه در اختیار ما قرار دادند، در حال بستن تیم هستیم، اظهار کرد: سعی کردیم یک تیم منسجم و خوب ببندیم و هیچ قرارداد نجومی در تیم نساجی به امضاء نرسیده است و بازیکنانی را جذب کردیم که گره‌گشا و همانند یک سرباز در اختیار تیم باشند.

وی افزود: پس از انجام تست‌های پزشکی باشگاه پرداختی‌های اولیه را انجام خواهید داد و بازیکنان هم کاملا در جریان هستند و مشکلی برای پرداخت‌ها وجود ندارد.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در پایان گفت: از هواداران می‌خواهیم که مانند همیشه حمایت‌های لازم را از تیم داشته باشند و به حاشیه‌ها و حاشیه پردازی‌ها دامن نزنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه