English

تکذیب نصب اشتباه پایه پل تقاطع غیرهمسطح جاده قدیم آمل

کارشناس مسوول حوزه راهسازی مازندران خبر نصب اشتباه پایه پل تقاطع غیرهمسطح جاده قدیم آمل را تکذیب کرد.

تکذیب نصب اشتباه پایه پل تقاطع غیرهمسطح جاده قدیم آمل

به گزارش خبرگزاری موج، غلامرضا دلجو، کارشناس مسوول حوزه راهسازی مازندران خبر نصب برعکس یا اشتباه پایه پل تقاطع غیرهمسطح جاده قدیم آمل که اخیرا از سوی برخی رسانه‌ها عنوان شده را تکذیب کرد و گفت : پل روگذر جاده قدیم آمل که در قالب طرح کمربندی جنوبی بابل مطرح شد به سبب اجرای تقسیمات حاکمیتی و مالی بخشی از این طرح اجرا و بخشی به آینده موکول شده است.

غلامرضا دلجو افزود: اخیرا در برخی از رسانه‌ها و در بین مردم شایعه نصب پایه پل تقاطع غیرهمسطح جاده قدیم آمل عنوان شده که به عنوان کارشناس مسئوول این پروژه این خبر را تکذیب می‌کنم.

کارشناس مسوول حوزه راهسازی مازندران تصریح کرد: نقشه تقاطع غیرهمسطح جاده قدیم آمل با کمربندی جنوبی بابل دارای نقشه مصوب است که شورای عالی فنی وزارت راه آن را تصویب کرد که مهندسان و مشاوران وینه سار به آن نظارت مستمر دارند.

دلجو با اشاره به اینکه پروژه کمربندی بابل جزو پروژه‌هایی است که دست‌کم هر ماه مقامات عالی رتبه چه استانی و چه وزارت راه در سطوح مختلف از آن بازدید می‌کنند، خاطرنشان کرد: این گذشته از نظارت ناظران مقیم، سرپرست کارگاه و ناظر مسؤول است.

این مسوول یادآور شد: قاطعانه اعلام می‌کنیم این شایعات واقعیت ندارد، طراحی این پل  روگذر درست است اما بدلیل محدودیت‌های مالی که هم‌اکنون گریبانگیر همه پروژه‌ها از جمله پروژه بابل است فعلا این پروژه در این حد و به شکل ناقص اجرا شده است.

کارشناس مسوول حوزه راهسازی مازندران ادامه داد: نصب پایه‌های پل اشکالی ندارد و تنها این پروژه کامل نشده است.

دلجو گفت: به سبب فشاری که برای اجرا و بهره‌برداری زودتر از این پروژه بود این پروژه را در این حد آماده بهره‌برداری کردیم، لذا قاطعانه اعلام می‌کنم با رفع موانع مالی حتما اینجا طرح پل روگذر اجرا می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه