English

۲۴۵ پروژه نیمه کاره در شهرستان ساری وجود دارد

فرماندار ساری گفت: 245 پروژه نیمه کاری در شهرستان ساری وجود دارد.

245 پروژه نیمه کاره در شهرستان ساری وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج، مجید حسین‌زادگان در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی شهرستان ساری، اظهار کرد: اولویت بودجه تملک و دارایی امسال تکمیل پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در ساری 245 پروژه نیمه کاره وجود دارد که تمام این پروژه ها متعلق به دولت های گذشته است.

فرماندار ساری خاطرنشان کرد: قانون برای سرعت بخشی تکمیل پروژه های نیمه تمام به ویژه در برنامه ششم واگذاری طرح ها به بخش خصوصی را پیشنهاد کرده و مدیران شهرستانی باید از این موقعیت استفاده کنند.

حسین زادگان یادآورشد: سال گذشته میزان اعتبار مصوب برای این شهرستان از محل اعتبار تملک و دارایی و سایر بندهای بودجه ای هزار و 700 میلیارد ریال بوده که 600 میلیارد ریال آن اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: یک درصد از این اعتبار بر اساس قانون باید برای ساخت پایگاه و بسیج و 8 درصد هم برای اجرای طرح هادی روستایی به بنیاد مسکن تخصیص داده شود.

حسین زادگان با اشاره به این نکته که 10 درصد از اعتبار تملک و دارایی ساری در سال جاری برای اجرای طرح های آبرسانی در مناطق روستایی شهرستان تخصیص می یابد افزود: بر اساس قانون تکمیل پروژه های بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی از مهم‌ترین اولویت‌ها است.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه در این شهرستان بر اساس نیاز شهرستانی تنها 12 پروژه جدید اجرایی می‌شود، گفت: برای تکمیل این پروژه ها بر اساس سند موافقت نامه اصولی 2 هزار و 360 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز بوده که با اعتبار سنواتی این استان با تخصیص 100 درصد حداقل حدود 5 سال تکمیل این طرح‌ ها زمان می برد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه