English

اعتبارات سال ۹۶ فریدونکنار ۳۰درصد رشد داشت

فرماندار فریدونکنار گفت: اعتبارات سال جاری فریدونکنار نسبت به سال گذشته، 30 درصد رشد داشته است.

اعتبارات سال 96 فریدونکنار 30درصد رشد داشت

به گزارش خبرگزاری موج، حسین منفردی از افزایش اعتبار فریدونکنار در سال 96 خبر داد و اظهار کرد: اعتبار فریدونکنار در سال جاری مبلغ ۱۰۳ میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافت.

وی با اشاره به تخصیص بودجه در زمینه های کشاورزی، آموزش و پرورش، فرهنگی و گردشگری، تصریح کرد: بودجه تخصیص داده شده به حوزه کشاورزی فریدونکنار ۱۹ هزار و ۶۰ میلیون ریال بوده که حدود ۲۰ درصد از اعتبارات این شهرستان به این بخش اختصاص پیدا کرده است.

فرماندار فریدونکنار خاطرنشان کرد: در حوزه بنیاد مسکن بودجه‌ای حدود ۱۰ هزار و ۳۵۰ میلیون ریال تعلق گرفته که بخشی از این اعتبارها مربوط به بدهکاری هایی است که باید پرداخت شود.

این مسئول با اشاره به اینکه بودجه ای حدود ۶ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال به حوزه ورزش و جوانان اختصاص پیدا می کند، تصریح کرد: در حوزه گردشکری در دو بخش مرکزی و دهفری بودجه ای پیرامون سه هزار و ۱۰۰ میلیون ریال اختصاص پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: در زمینه آموزش و پرورش بودجه ای حدود ۱۰ هزار و ۵۰ میلیون ریال تخصیص پیدا می کند که صرف نوسازی تجهیزات مدارس برای دانش آموزان فریدونکناری که سرمایه جامعه هستند، می شود.

منفردی با اشاره به اینکه برخی مسئولان باید برای رفع مشکلات ادارات خود مکاتبه کنند، گفت: سال 96 در حوزه فرهنگی پیشرفت قابل توجهی داشته و توانستیم بودجه ۲۰۰ میلیون تومانی را صرف تعمیر و تجهیز سالن شهید بصیر که سال‌ها به دلیل بی‌توجهی بخش هایی از آن تخریب شده را داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه