English

ساری میزبان نخستین جشنواره تابستانه اوقات فراغت شد

معاون شهرداری ساری گفت: نخستین جشنواره تابستانه اوقات فراغت شهرداری ساری از ۲۰ تیر تا ۲۰ شهریور ماه در ساری برگزار می‌شود

ساری میزبان نخستین جشنواره تابستانه اوقات فراغت شد

به گزارش خبرگزاری موج،محمد محبوب، برنامه‌ریزی جهت پرکردن اوقات فراغت شهروندان را از اولویت‌های شهردار و مجموعه فرهنگی شهرداری عنوان کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار ساری افزود: شهرداری ساری با برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت شهروندان در تابستان امسال می‌تواند گام موثری جهت رفع دغدغه اوقات فراغت شهروندان در فصل تابستان بردارد. این جشنواره از 20 تیر تا 20 شهریور ماه سال 96 برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این جشنواره با محوریت فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و تفریحی در قالب 20 برنامه با هفت عنوان فرهنگی، هفت عنوان ورزشی و شش عنوان اجتماعی جهت سپری شدن موثر اوقات فراغت شهروندان تهیه، تدوین و برنامه‌ریزی شد.

محبوب از نقش کلیدی اوقات فراغت در زندگی روزمره مردم خبر داد و گفت: به دلیل اهمیت موضوع فراغت، نیاز به تدوین برنامه منسجم و منظم برای شهروندان هستیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار ساری از کارشناسان حوزه‌های مختلف خواست برنامه‌ها را به صورت شهروند محور برنامه‌ریزی کنند و گفت: برنامه‌ها به شکلی دیده شده که شهروندان خودشان در برنامه‌های فراغت نقش داشته باشند.

محبوب، 20 تیرماه را زمان افتتاحیه این جشنواره اعلام کرد و گفت: افتتاحیه این جشنواره با عنوان فرهنگی و سرفصل بازی‌های کودک و نوجوان در پاک ملل برگزار خواهد شد.

وی از کارشناسان کارگروه جشنواره خواست تا بعد معنوی و حفظ ارزش‌های اسلامی در راستای نشاط اجتماعی شهروندان در برنامه‌ها مغفول نماند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه