English

فرماندار رامسر:

از جواهرده برای تقویت صنعت توریست استفاده نشده است

محمد آزاد اظهار کرد: هنوز از جواهرده با ارتفاع مناسب از سطح دریا و آب و هوای خوب برای تقویت صنعت توریست استفاده نشده است.

از جواهرده برای تقویت صنعت توریست استفاده نشده است

به گزارش خبرگزاری موج، فرماندار رامسر در بازدید از روستای جواهرده اظهار کرد: جواهرده با طبیعتی زیبا و آب وهوایی مناسب مورد توجه گردشگران داخلی وخارجی است و باید با ایجاد زیرساخت های مناسب به روستای گردشگری ملی و بین المللی تبدیل شود.

وی تصریح کرد: باید طرح توسعه روستای جواهرده متناسب با اقلیم آن باشد و ساخت و سازها به طور اصولی صورت بگیرد و از هر نوع فعالیت خارج از ضوابط جلوگیری شود.

فرماندار رامسر، خاطرنشان کرد: سالانه جمعیت شناور فراوانی از این روستا دیدن می کنند و گردشگران عربی و کشورهای منطقه بازدید از این مسیر زیبا را در دستور مقاصد گردشگری خود دارند.

آزاد با اشاره به اینکه طرح توسعه جواهرده باید بر مبنای روستای هدف گردشگری طبیعی واکوتوریسم باشد، اظهار کرد: هنوز از این منطقه با ارتفاع مناسب از سطح دریا و آب و هوای خوب برای تقویت صنعت توریست استفاده نشده است.

وی گفت: بهسازی مسیرهای دسترسی به این منطقه ییلاقی، توسعه شانه های خاکی و خط کشی مسیر از جمله نیازهای این روستا است که از طریق اداره‌های کل مربوط در حال پیگیری است.

فرماندار رامسر اظهار کرد: در حال حاضر نیز روکش آسفالت جواهرده به طول هزار و 400 و عرض 7 مترمربع از دیگر نیازهای در حال انجام است.

آزاد تاکید کرد: زباله یکی دیگر از مشکلات پیش روی این روستا است که پس از پایان عملیات آسفالت اقدامی اساسی برای آن صورت می‌گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی