English

اصناف نقش مهمی در حمایت از تولید داخلی دارد

احمدحسین‌زادگان با بیان اینکه حمایت از تولید داخلی از دیگر وظایف اصناف است، خاطرنشان کرد: اصناف با استفاده از کالای تولید داخل نه تنها سبب گردش چرخ‌های اقتصادی در کشور می‌شوند

اصناف نقش مهمی در حمایت از تولید داخلی دارد

به گزارش خبرگزاری موج، فرماندار ساری با اشاره به نقش تعیین‌کننده اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و دوران تحریم، اظهار کرد: اصناف همواره در صف نخست دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده‌اند.

وی با بیان اینکه در شرایط پسابرجام و لزوم اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی، نقش اصناف، بیشتر از سایر دستگاه‌ها، نهادها و … است، افزود: در این برهه همچون گذشته، نیازمند فداکاری‌های اصناف هستیم.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه نمی‌توان نقش اصناف را در پیروزی‌های انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون منکر شد، تصریح کرد: در شرایط تحریم‌های فلج‌کننده، اصناف، پشتیبان انقلاب اسلامی بودند و فعالان این حوزه همچون سرباز در خدمت نظام اسلامی بوده‌اند و این مسیر ادامه دارد.

این مسوول با تأکید بر افزایش نقش نظارتی اصناف در تنظیم بازار، ادامه داد: رمضان امسال، با تلاش اصناف و دیگر دستگاه‌های نظارتی در حوزه بازار، مردم با گرانی و یا کمبود کالای اساسی مواجه نیستند.

حسین‌زادگان با بیان اینکه حمایت از تولید داخلی از دیگر وظایف اصناف است، خاطرنشان کرد: اصناف با استفاده از کالای تولید داخل نه تنها سبب گردش چرخ‌های اقتصادی در کشور می‌شوند بلکه الگویی برای سایر اقشار جامعه هستند که مجاب شوند از کالای تولید داخل استفاده کنند.

وی در پایان با تبریک به مناسبت روز اصناف، گفت: همه وظیفه داریم در راستای منویات مقام معظم رهبری و دغدغه ایشان مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم و اصناف نقش مضاعفی در این زمینه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه