English

نبود شناخت و بصیرت موجب تحجر و آفرینش کج فهمانی مثل داعشیان و وهابیون می شود

امام جمعه موقت ساری از علم، معرفت و شناخت کامل به عنوان تاکید خداوند به مومنین یاد کرد و گفت: نبود شناخت و بصیرت کافی موجب تحجر و آفرینش کج فهمانی مثل داعشیان، طالبان و وهابیون می شود.

نبود شناخت و بصیرت موجب تحجر و آفرینش کج فهمانی مثل داعشیان و وهابیون می شود

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام یوسف یوسف پور بیان داشت: آمریکا نه تنها شناخت و حمایتی در این زمینه ندارد بلکه بزرگ ترین ناقض حقوق بشر در جهان است.

وی ادامه داد: حمایت شیطان بزرگ تنها برای نظام صهیونیستی و تروریست های جهان بوده و در این راستا از هیچ حمایتی روگردان نیست.

یوسف پور با بیان اینکه تیر ماه یادآور چندین جنایت هولناک آمریکا در ایران اسلامی است، به ترور رهبر معظم انقلاب در ششم تیر ماه سال 60 اشاره کرد و گفت: با وجود جراحت و جانباز شدن ایشان، اما هم اکنون در بالاترین مقام کشور به رهنمود مردم و مسوولان می پردازند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران اضافه کرد: منافقان کوردل به دستور آمریکای جنایتکار در هفتم تیر همان سال با شهادت آیت الله بهشتی و مسوولان بلند پایه قوه قضائیه، کربلای دیگری در این میهن اسلامی به وجود آوردند.

وی شلیک موشک به هواپیمای مسافربری در 12 تیر ماه سال 1367 را دیگر جنایت آمریکا دانست و ادامه داد: شیطان بزرگ با چنین فجایعی نمی تواند مدعی حمایت از حقوق بشر باشد.

امام جمعه موقت ساری شمار شهیدان ترور در کشور را 17 هزار اعلام کرد و گفت: 175 نفر از این شهیدان از استان مازندران و 19 نفر از شهرستان ساری و فرد فرد آنان سندی بر جنایات آمریکا و همپیمانانش هستند.

وی ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، دستگاه قضایی مقتدر و عادل را ویژگی نظام الهی دانست و افزود: امروز کارکنان این قوه با عدالت اسلامی و به دور از هرگونه کجی و ناملایمتی منویات رهبرمعظم انقلاب را برآورده می کنند.

یوسف پور از علم، معرفت و شناخت کامل به عنوان تاکید خداوند به مومنین یاد کرد و گفت: نبود شناخت و بصیرت کافی موجب تحجر و آفرینش کج فهمانی مثل داعشیان، طالبان و وهابیون می شود.

وی آراستگی در عمل و ترویج آن بین مسلمانان را از دیگر تاکیدات خداوند دانست و افزود: برای زندگی سالم باید همواره از عدالت به عنوان سلاح استفاده کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه