English

مدیرمسوول روزنامه کیهان:

حمایت ما از فلسطین صدقه دادن نیست بلکه هزینه امنیت ملی است

حسین شریعتمداری با بیان اینکه به فرموده رهبر انقلاب کسی گمان نکند ما راه سازش با قدرت‌های بزرگ را نمی‌دانیم،گفت:حمایت ما از فلسطین صدقه دادن نیست بلکه هزینه امنیت ملی است.

حمایت ما از فلسطین صدقه دادن نیست بلکه هزینه امنیت ملی است

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرمسوول روزنامه کیهان در تجمع نیروهای انقلابی مردم بابل با اعلام اینکه وجود دو خط آبی در پرچم رژیم صهیونیستی یعنی تصرف سرزمین از نیل تا فرات، گفت: این رژیم هر گاه فرصتی یافت برای تجاوز و رسیدن به سرزمین‌های دوردست کوتاهی نکرده است اما تنها بعد از انقلاب اسلامی حتی یک وجب جلوتر نیامده است و کار به جایی رسیده که رژیمی که از نیل تا فرات را می‌خواسته الان دور خودش دیوار کشیده است.

شریعتمداری با اشاره به اینکه اگر امروز نتانیاهو رجز می‌خواند بدانید بی‌اساس است و قدرت دست شماست، اظهار کرد: اگر ما از مقاومت فلسطین و مناطق دیگر حمایت می‌کنیم نباید کسی فکر کند داریم، صدقه می‌دهیم اگر آنها نباشند و مقاومت نکنند شما باید در شهر و کشور خود با آنها مقابله کنید، در حقیقت ما هزینه امنیت ملی خود را می‌دهیم پس صدقه نیست.

این مسوول با اشاره به اینکه باید توجه داشته باشیم که امروز شرایط ما بسیار خطیر است ولی به هیچ وجه خطرناک نیست، اظهار کرد: اما عده‌ای اصرار دارند شرایط ما را شرایط بحرانی جلوه دهند.

شریعتمداری با بیان اینکه اگر انقلاب در مسیر حرکتش رو به ضعف گذاشته پس چطور کینه‌توزی دشمنان روز به روز بیشتر می‌شود و شتاب بیشتری می‌گیرد، افزود: امروز ملت ما در نقطه بلندی از جهان ایستاده است این در حالی است که ما روزی در این جهان هیچ چیزی نداشتیم اما اکنون در زمان انتخابات تمام رسانه‌های دنیا وارد عمل می‌شوند.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان با بیان اینکه به فرموده رهبر انقلاب کسی گمان نکند ما راه سازش با قدرت‌های بزرگ را نمی‌دانیم، اعلام کرد: حاشا حاشا که مملکت و منافع مردم خود را بفروشیم.

وی با اشاره به اینکه امروزه اصلی‌ترین معضل و مشکلی که رژیم صهیونیستی دارد خود جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: ما در نقطه اوج هستیم، مبادا نیروهای انقلاب از این نکته غافل باشند، ما در نقطه خاصی ایستاده‌ایم در حالی که همه دنیا نگران اقتدار ما هستند نباید عده‌ای به این اقتدار چنگ بیندازند.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان ادامه داد: یکی از ترفندهایی که علیه نظام به‌کار گرفته شده است اینکه در جامعه کسانی احساس کنند که نظرشان در اقلیت است و ترجیح می‌دهند آن را مطرح نکنند، دشمن برای اینکه نظر کسانی را که نمی‌پسندند و آن را به ضرر خود می‌دانند برای اینکه نظرشان مطرح نشود سعی می‌کنند نظر آنها را در اقلیت جلوه دهند لذا این افراد هم نظرشان را مطرح نمی‌کنند.

این مسؤول خطاب به نیروهای انقلاب گفت: شما پرچم‌تان را پایین نکشید، شما طرفداران زیادی دارید شما سابقه خدمت، شهادت، ایثار و فداکاری دارید نگذارید دشمن بیاید اینجا را اشغال کند.

شریعتمداری با تأکید بر اینکه نیروهای انقلابی پرچم خود را بالا بگیرید تا دیگران بدانند این پرچم بر افراشته است و  مطالبات خود را مطرح کنید اگرچه 100 بار مطرح کرده و به آن توجه نشده باشد اما باز بیان کنید در پایان گفت: دشمن برای شما انگاره می‌سازد زیرا دوران برخورد مستقیم گذشته است الان دشمن به دنبال این است که حتی در نظام اسلامی شده حتی یک روحانی در راس کار داشته باشیم اما از محتوی خالی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه