English

دانشگاه مازندران؛ میزبان پایان نامه های فرهنگی دانشجویی

جشنواره ملی «پایان نامه های دانشجویی در حوزه مسایل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها» به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار می شود.

دانشگاه مازندران؛ میزبان پایان نامه های فرهنگی دانشجویی

به گزارش خبرگزاری موج، جشنواره ملی "پایان نامه های دانشجویی در حوزه مسایل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها با تاکید بر آسیب های اجتماعی" به میزبانی دانشگاه مازندران و با همکاری انجمن جامعه شناسی ایران در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

حیدر جانعلیزاده معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران در این باره افزود: جشنواره مذکور در راستای طرح ملی کاهش آسیب های اجتماعی خواهد بود که با مشارکت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت کشور در حال اجراست. این جشنواره شامل ابعاد مختلفی چون فراخوان آثار از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، ارایه شفاهی آثار برتر در روزهای جشنواره و نقد و بررسی آنها توسط اساتید و صاحب نظران این حوزه، تقدیر از آثار برتر و همچنین انتشار خلاصه پایان نامه های دانشجویی خواهد بود. ضمنا برپایی نمایشگاهی از آثار دریافتی، اجرای کارگاه های آموزشی، ارایه چند سخنرانی محوری در حوزه آسیب های فرهنگی و اجتماعی توسط متخصصان این حوزه نیز در دستور کار دبیرخانه جشنواره قرار دارد.

میزبانی جشنواره ملی پایان نامه های دانشجویی در حوزه مسایل فرهنگی و اجتماعی، از سوی مدیر کل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بیست  و سوم خردادماه به دانشگاه مازندران ابلاغ شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه