English

عقب‌ماندگی‌های مازندران بسیار زیاد است

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: با توجه به محدودیت‌های مالی اتفاقات خوبی در استان انجام شد ولی عقب‌ماندگی‌های مازندران بسیار زیاد است.

عقب‌ماندگی‌های مازندران بسیار زیاد است

به گزارش خبرگزاری موج، علی نبیان در جلسه بررسی مشکلات شهرستان بابلسر در بخشداری بهنمیر با بیان اینکه مردم در 29 اردیبهشت وظیفه خود را انجام دادند و این وظیفه ماست تا مردم لذت و حلاوت خدمات صادقانه را حس کنند، اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های مالی اتفاقات خوبی در استان انجام شد ولی عقب‌ماندگی‌های مازندران بسیار زیاد است.

وی افزود: در چهار سال گذشته یک هزار و 500 کیلومتر راه‌های روستایی در استان بهره‌برداری شد که  شهرستان بابلسر از بیشترین راه روستایی در سطح استان بهره‌مند شد.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به ظرفیت مبل، نیشکر و توت فرنگی بهنمیر، خواستار ایجاد مرکز صنفی در این بخش شد و خاطرنشان کرد: از مزیت نسبی که در بهنمیر وجود دارد برای ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال در سالی که مزین به تولید و اشتغال است، استفاده شود.

این مسؤول با بیان اینکه رونق اقتصادی در هر منطقه‌ای موجب منفعت در کشور می‌شود، ادامه داد: کارهایی که انجام می‌دهیم، هیچ‌گاه از ذهن مردم فراموش نمی‌شود باید اتفاقی زیبا در بهنمیر بیافتد تا مردم بهره‌مند شوند.

نبیان در پایان گفت: باید با همدلی،سرعت، عمل و دقت بتوانیم معضلات و مشکلات شهرستان را حل کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه