English

عضو هیات مدیره صنایع چوب و کاغذ ایران:

حملات کور تروریستی خللی در اراده مردم و مواضع نظام نخواهد داشت/تبعیت ولایت فقیه رمز عبور از مشکلات

علی بابایی کارنامی بیان داشت: حملات کور تروریستی هیچ تاثیری در اراده محکم ملت ایران و مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی نخواهد داشت.

حملات کور تروریستی خللی در اراده مردم و مواضع نظام نخواهد داشت/تبعیت ولایت فقیه رمز عبور از مشکلات

به گزارش خبرگزاری موج، عضو هیات مدیره صنایع چوب و کاغذ ایران بیان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدا قربانی حرکات تروریستی بوده و تقدیم بیش از 17 هزار شهید ترور، حاکی از مظلومیت ملت ایران در مواجهه با این پدیده شوم است.

بابایی کارنامی گفت: تروریست ها از مردم عادی گرفته تا دانشمندان هسته ای و مسئولان نظام را با هدف سست کردن پایه های نظام به شهادت رساندند، غافل از اینکه ملت ایران هیچگاه دست از آرمان های انقلاب اسلامی بر نمی دارند.

وی اظهار داشت: همچنان‌که رهبر معظم انقلاب اشاره کرد، این ترقه‌بازی‌ها در اراده مردم تأثیری نمی‌گذارد.

مدیرکل سابق تعاون و کار  استان مازندران افزود: مردم باید هوشیار باشند که دشمنان قسم خورده نظام که از اقتدار و عزت انقلاب اسلامی عصبانی هستند، هیچگاه دست از دشمنی خود بر نمی دارند و هر لحظه تلاش دارند به آن ضربه ای وارد کنند ، بنا بر این باید بیش از هر زمان دیگر وحدت و انسجام را در مقابل دشمنان حفظ کرد.

بابایی کارنامی ولایت فقیه را رمز عبور از مشکلات دانست و خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنیم تا اقتدار کشور حفظ شود و اگر می خواهیم از مشکلات عبور وپیشرفت کینم باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه