English

پویش مردمی نه به روزه‌خواری در مازندران ایجاد شد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با تاکید بر اجرای تذکر لسانی برای امر به معروف در جامعه، گفت: پویش مردمی " نه به روزه‌خواری " در مازندران ایجاد شد.

پویش مردمی نه به روزه‌خواری در مازندران ایجاد شد

به گزارش خبرگزاری موج، خلیل صالحی در نشستی خبری با اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر از واجبات دین اسلام بوده که همه باید در این راستا انجام وظیفه کنند که مازندران 12شهید در این زمینه تقدیم اسلام کرد.

وی افزود: فعالیت این ستاد مربوط به ماه رمضان و زمان خاصی نیست وهمیشه آماده خدمت‌رسانی است که برای ماه مبارک رمضان امسال کمپین و پویش مردمی نه به روز‌ه‌خواری تشکیل شد که روزها آمران به معروف به این امر می‌پردازند و شبها نیز به انجام فعالیت‌های فرهنگی رعایت عفاف و حجاب مشغول می‌شوند.

وی تصریح کرد: تابستان امسال در طرح ساماندهی سواحل برای صیانت از عفت عمومی جامعه تلاش بسزایی می‌شود که حفظ کرامت آمران امر به معروف و ناهیان از منکر دراولویت قرار دارد.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر مازندران گفت: سال گذشته چهار هزار نفر از نیروها آموزش دیدند که امسال این تعداد بیشتر می‌شود و سه هزار و 600 نفر دراستان در طرح طلایه داران ساماندهی شدند.

وی بیان کرد: امروز دشمن از تمام امکانات خود جهت مقابله با اسلام و دور کردن مردم از دین مانند ماهواره، ترویج بدحجابی، فضای مجازی به کار بسته که باید ما با همه امکانات خود مقابل دشمن بایستیم که در زمینه امر به معروف بخش عمده‌ای از این وظایف برعهده داوطلبان مردمی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه