English

گفتمان‌سازی اشتغال در مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه باید دنبال شود

استاندار مازندران نقش آموزش و پرورش را در اجرایی شدن شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال پررنگ دانست و اضافه کرد: گفتمان‌سازی اشتغال در مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه باید دنبال شود.

گفتمان‌سازی اشتغال در مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه باید دنبال شود

به گزارش خبرگزاری موج، ربیع فلاح‌جلودار به مناسبت روز معلم و نواخته شدن زنگ سپاس که در هنرستان دخترانه بعثت ناحیه دو مرکز مازندران برگزار شد ضمن تبریک ایام، اظهار کرد: شهید مطهری مظهر اخلاق و تمامی فضائل انسانیت بودند و الگویی برای همه معلمان محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه شهید مطهری سرمایه دیروز، امروز و فردای جامعه هستند، افزود: رسالت معلمان مانند پیامبران است و از پیامبر اسلام نقل شده است بهترین صدقه علم‌آموزی است.

استاندار مازندران با تاکید براینکه دانش‌آموزان مسؤولیت‌پذیر، پویا، پژوهشگر و با اخلاق باید توسط معلمان تربیت شوند، ادامه داد: دانش‌آموزان سکان‌داران آینده جامعه اسلامی هستند که باید با تربیت اسلامی رشد یابند.

این مسؤول به تغییر نگرش در آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: لازم است روی آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی شود.

فلاح نقش آموزش و پرورش را در اجرایی شدن شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال پررنگ دانست و اضافه کرد: گفتمان‌سازی اشتغال در مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه باید دنبال شود.

وی اجرای سند تحول بنیادین را درخواست همه مردم جامعه در روند نظام تعلیم و تربیت دانست و تصریح کرد: لازم است نسبت به این درخواست همگانی اقدام شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه در تجلیل از مقام معلم، معیشت فرهنگیان باید مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: تامین معیشت فرهنگیان از اولویت‌های هر جامعه به ویژه در جمهوری اسلامی که مبنای فرهنگی دارد باید باشد.

این مسؤول با بیان اینکه دولت به تنهایی قادر به رفع نیازهای آموزش و پرورش نیست، گفت: مشارکت خیران در روند همکاری با آموزش و پرورش قابل تقدیر است و دست نیاز به سمت حمایت این نیک‌اندیشان دراز است.

فلاح نیاز جامعه را بعد از فارغ‌التحصیلی مهارت‌آموزی دانست و ادامه داد: مازندران در بحث ارتقای مهارت دانش‌آموزان رتبه برتر کشوری را دارد.

وی رشته‌های تحصیلی فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش را بستر مهم اقتصادی در کشور دانست و اضافه کرد: ایجاد مدارس کارآفرین از نیازهای اساسی جامعه است.

استاندار مازندران ضمن تبریک به کارگران و کارآفرینان در استان، اظهار کرد: کارگران و کارآفرینان در اقدامی جهادی وارد عرصه تولید شدند و جای قدردانی دارد.

این مسؤول آموزش و پرورش را محور جریان آبادانی در کشور دانست و خاطرنشان کرد: بستر تمام فعالیت‌ها در نظام تعلیم و تربیت ایجاد شده است.

فلاح انتخابات 29 اردیبهشت را برای کشور سرنوشت‌ساز دانست و گفت: تلاش ما برگزاری انتخابات قانون‌مند، بی‌طرفانه و باشکوه در مازندران است زیرا استانی مشارکت‌پذیر در عرصه انتخاباتی هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه