English

رتبه نخست بندر امیرآباد سرمایه گذاری در بنادر کشور

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد با اعلام این خبر گفت در ارزیابی به عمل آمده توسط سازمان بنادرودریانوردی در حوزه سرمایه گذاری، این بندر رتبه نخست سرمایه گذاری در بنادر کشوررا کسب کرد.

رتبه نخست بندر امیرآباد سرمایه گذاری در بنادر کشور

به گزارش خبرگزاری موج،علی خدمتگزار با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد تاکنون موفق به جذب 11 هزار میلیارد سرمایه گذاری بخش خصوصی شده است افزود : این میزان سرمایه گذاری مربوط به صنایع تولیدی ماننداحداث کارخانجات تولیدMDF ، تولید تخته فیبر،درب چوبی ،کفپوش و تولید آرد می باشد.

مدیر بندر امیرآباد با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذار بخش خصوصی و کسب رتبه برتر در این حوزه در سطح بنادر کشور، هنر تیم مدیریتی و کارکنان این بندر می باشد از تشکیل کارگروه جذب سرمایه گذار در سال 96 در بندر امیرآباد خبر داد.

وی، در پایان با دعوت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی جهت سرمایه گذاری  در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد تآکید کرد : این بندر نسل سوم با زیرساخت های مناسب حمل ونقل چندوجهی و ارزش افزوده حاصل از فعالیت های کارخانجات فولاد و صنایع مختلف از قبیل کاغذ، گچ، نیروگاه تولید برق، انبارهای نگهداری کالا، سیلوها و مخازن روغن خوراکی توسط بخش خصوصی در راستای افزایش ترافیک دریایی ،سهم بسزایی را در بازار و اشتغال زایی منطقه برخوردار است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه