English

اشتغال ۱۷۰نفر از محل بسته رونق تولید در بخش کشاورزی ساری

مدیر جهاد کشاورزی مرکز استان مازندران به جذب بیش از 223 میلیارد ریال تسهیلات از محل بسته رونق تولید در بخش های کشاورزی در سال 95 اشاره کرد و گفت: با پرداخت این تسهیلات، 170 نفر مشغول به کار شدند.

اشتغال 170نفر از محل بسته رونق تولید در بخش کشاورزی ساری

به گزارش خبرگزاری موج، طهمورث قاسم نژاد بیان کرد: 6 نفر در بخش تولیدات گیاهی، 34 نفر در بخش صنایع کشاورزی، 14 نفر در بخش شیلات و 116 نفر در بخش تولیدات دامی بود.

مدیر جهاد کشاورزی ساری با بیان اینکه این شهرستان رتبه نخست جذب اعتبارات بسته رونق تولید را در استان مازندران کسب کرده است، اظهار داشت: این تسهیلات به 56 واحد کشاورزی و دامپروری برای بهسازی واحدهای فعال و فعال سازی واحدهای غیر فعال پرداخت شد.

وی گفت: برای حمایت از باغداران و به منظور اجرای بند 'و' تبصره 13 قانون بودجه سال 95 درخصوص امهال سه ساله تسهیلات بانکی کشاورزان خسارت دیده، پارسال یک هزارو 977 پرونده کشاورز بدهکار بانکی دارای شرایط شناسایی و به تصویب کارگروه رسید.

قاسم نژاد با اشاره به اینکه مبلغ تسهیلات قابل امهال کشاورزان خسارت دیده بیش از 725 میلیارد ریال بود، اظهار داشت: 14 بانک عامل در این زمینه همکاری کردند که بیشترین سهم مربوط به بانک کشاورزی با یک هزار و 707 پرونده و با حدود 490 میلیارد ریال تسهیلات بود.

بارش برف اول آذرماه سال گذشته با دمای 14تا 16درجه زیر صفر که منجر به یخبندان در مازندران شد، 940 میلیارد تومان به محصولات کشاورزی این استان خسارت وارد کرد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه