English

بی طرفی و عمل به قانون پایه و اساس برگزاری انتخابات است

فرماندار ویژه شهرستان تنکابن گفت: بی طرفی و عمل کردن به قانون پایه و اساس برگزاری انتخابات سالم است و باید تمامی دست اندرکاران برگزاری این رویداد مهم سیاسی به این اصول پایبند باشند.

بی طرفی و عمل به قانون پایه و اساس برگزاری انتخابات است

به گزارش خبرگزاری موج، سید امیر حسینی جو  در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن در سال 95 افزود : مشارکت حداکثری، ساختار سیاسی هر حکومتی را مشروعیت می بخشد که این مشارکت و مشروعیت تاکنون با حضور پرشور مردم در همه صحنه های انتخاباتی در نظام جمهوری اسلامی ایران به اثبات رسیده است.

وی اظهار داشت: اطلاع رسانی درست، شفاف سازی و پرهیز از مبهم گویی باید محور کار مجریان انتخابات در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی قرار گیرد.

حسینی جو با بیان اینکه برگزاری انتخابات سالم و قانونمند بزرگترین برنامه پیش روی دولت است، خاطرنشان کرد: باید با برنامه ریزی مناسب ، زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و برگزاری انتخاباتی باشکوه در این شهرستان را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: بر اساس قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ارائه گواهی عدم سوء پیشینه توسط داوطلبان انتخابات به هنگام ثبت نام الزامی است.

فرماندار ویژه تنکابن بر رعایت قانون و اخلاق در انتخابات تاکید کرد و بیان داشت : بر اساس قانون، تبلیغات زودهنگام رسانه‌ای در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی خلاف قانون است و با متخلفان مطابق قانون برخورد می‌شود.

وی یادآور شد: مسوولان هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات باید صیانت از رای مردم را در کمال بی طرفی و قانونمداری به عنوان یک اصل قانونی و وظیفه شرعی سرلوحه کار خود قرار دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه