English

مازندران آماده پذیرش میلیون‌ها مسافر نوروزی

استاندار مازندران با اعلام اینکه مازندران با تمام ظرفیت‌ها آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است، گفت: تمام امکانات برای حضور و استقرار میلیون‌ها مسافر نوروزی در استان فراهم شد.

مازندران آماده پذیرش میلیون‌ها مسافر نوروزی

به گزارش خبرگزاری موج، ربیع فلاح‌جلودار در رزمایشی طرح نوروزی پلیس و یگان‌های امدادی که در ستاد انتظامی مازندران برگزار شد، به خدمات‌رسانی مطلوب پلیس در جامعه اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه تلاش ناجا برای ایجاد امنیت در جامعه و به تبع در استان است، اظهار کرد: نیروی انتظامی افتخار دارد با ایثار و فداکاری شبانه‌روزی پاسدار حریم انسانی و اجتماعی است.

استاندار مازندران اضافه کرد: نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های امنیتی در استان پیشگیری از جرائم را در دستور کار خود قرار داده است.

این مسوول با بیان اینکه امنیت زیرساخت اساسی توسعه پایدار در جامعه است، گفت: مازندران به لحاظ شرایط ویژه جغرافیایی در تمام فصول سال شاهد حضور مسافران و گردشگران زیادی است تاکنون تمام ظرفیت‌ها برای پذیرش مسافر و ایجاد رضایتمندی گردشگران در استان فراهم شده است.

این مسؤول فعالیت دولت را در زمینه‌های مختلف زیرساختی و ایمن‌سازی راه‌ها چشمگیر دانست و ادامه داد: به‌زودی شاهد بازگشایی چندین تونل در محور سوادکوه هستیم.

فلاح‌جلودار ارتقای فرهنگ رانندگی و مشارکت مردم در کاهش تصادفات جاده‌ای مؤثر دانست و تصریح کرد: ستاد تسهیلات سفر نوروزی در سال 96 پیگیر کاهش تصادفات، تلفات و خسارت‌هایی از این دست برای مسافران در محورهای مازندران است.

وی به پوشش خدمات جاده‌ای ناجا در 10 هزار و 500 کیلومتر از راه شهری و روستایی استان اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی در سال‌جاری با توجه به محدودیت‌های اقتصادی در کاهش جرائم رتبه دوم را بعد از استان خراسان رضوی به خود اختصاص داد.

استاندار مازندران با بیان اینکه در سال 96 شاهد دو انتخابات مهم در مازندران هستیم، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی امنیت در انتخابات را فراهم کرده و این‌گونه رزمایشی گامی در ارتقای امنیت در این حوزه است.

فلاح‌جلودار با اعلام اینکه مازندران با تمام ظرفیت‌ها آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است، گفت: تمام امکانات برای حضور و استقرار میلیون‌ها مسافر نوروزی در مازندران فراهم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه