English

فعالیت گروه‌های سیاسی در استان‌های کشور باید تقویت شود

محمدحسین مقیمی با اشاره به اینکه فعالیت گروه‌های سیاسی در استان‌های کشور باید تقویت شود، گفت: نقد بر عملکرد دولت در کشور اگر به صورت مناسب انجام شود، زمینه اصلاح اقدامات دولت انجام می‎شود.

به گزارش خبرگزاری موج، معاون سیاسی وزیر کشور در جلسه شورای اداری استانداری مازندران اظهار داشت: دولت به تعهد خویش به مردم به مذاکرات هسته‌ای کارش را به نحو مناسب انجام داد و برجام را به تصویب رساند.

مقیمی به مشکلاتی که در کشورهای اطراف ما وجود دارد اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در شرایط مطلوب امنیتی قرار داریم و با وجود همه تلاش‌های دشمنان کشور با هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی در امنیت مناسبی قرار دارد.

وی تاکید کرد: در همه استان‌های کشور باید دقت و کمک کنیم تا امنیت و تدام پایدار داشته باشد و احزاب و گروه‌های سیاسی برای جلوگیری از ناامنی از منافع حزبی به نفع منابع ملی گذشت کنند.

مقیمی در ارتباط با مسائل و مشکلات فرهنگی که در کشور وجود دارد، افزود: دشمنان تلاش دارند مسائل ضدفرهنگی را در کشور رواج دهند، وظیفه ما در جلسات شورای فرهنگ عمومی این است که نسبت به مسائل فرهنگی حساسیت بیشتری داشته باشیم و امکانات کشور را برای ترویج فرهنگ اسلامی گسترش دهیم.

وی در ارتباط با تقویت فعالیت گروه‌های سیاسی در کشور گفت: فعالیت گروه‌های سیاسی در استان‌های کشور باید تقویت شود، نقد بر عملکرد دولت در کشور اگر به صورت مناسب انجام شود، زمینه اصلاح اقدامات دولت انجام می‎شود.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه اگر شرایط را فراهم کنیم عملکردها مورد نقد جدی قرار گیرد کارها به صورت مناسب حل می‎شود، خاطرنشان کرد: اگر اشکالات و اختلاس‌ها، حقوق نجومی مورد نقد قرار می‎گرفت، می‎توانست جلوی بسیاری از مسائل را در کشور بگیرد.

مقیمی با اعلام اینکه همه تلاش ما این است که فعالان سیاسی در کشور مشغول کار باشند، گفت: خانه احزاب در کشور فعال شد، در حال حاضر در استان‌ها خانه احزاب فعال است و در طول سه سال اخیر همه احزاب فعالیت خویش را در کشور انجام دادند.

وی در ادامه تاکید کرد: همه احزاب سیاسی دارای شناسنامه می‎توانند در کشور در پناه قانون فعالیت داشته باشند و مورد حمایت قانون هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه