English

گاز مشترکین بد حساب قطع می شود

محمد اسماعیل ابراهیم زاده با تاکید بر این مطلب که وصول مطالبات یک اصل مهم در شرکت گاز مازندران است، گفت: مشترکین بدهکار در یک فرجه یک ماهه فرصت دارند تا قبوض خود را پرداخت نمایند در غیر اینصورت با قطع گاز مواجهه خواهند شد.

گاز مشترکین بد حساب قطع می شود

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، مدیرعامل شرکت گاز مازندران، در گفت و گویی با اشاره به طلب ۲۱۷ میلیارد تومانی شرکت گاز مازندران از مشترکین اشاره و تصریح کرد: راه تقسیط گاز بهای مشترکین غیرخانگی بمدت یکماه یعنی تا پایان تیرماه ۹۵ تمدید شده است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر گازبهای مشترکان پرداخت نشود یک اخطاریه برای آنها صادر می‌شود و در صورت عدم توجه در نوبت اول ۲۴ ساعت و در نوبت دوم گاز مشترکان ۴۸ ساعت به طور موقت قطع می‌شود.

ابراهیم زاده با اشاره به متنوع سازی روش‌های پرداخت قبوض گاز مشترکان خانگی و تجاری، گفت: در حال حاضر تمامی مشترکان خانگی و تجاری برای پرداخت قبوض می توانند از روش هایی همچون تلفن همراه، شبکه اینترنتی، تلفن بانک، خودپرداز و پایانه فروشگاه ها برای پرداخت قبوض گاز استفاده کنند.

وی درباره آنچه باید مشترکان بدهکار گاز بدانند افزود: طبق آیین‌نامه با مشترکینی که بدهی دارند و بدهی آنها از یک حد بالاتر می‌رود برخورد قانونی می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: یکی از برخورد‌های قانونی قطع گاز است و طبیعتا اگر مشترک هزینه‌ی گاز را پرداخت نکرده باشد و شرایط قطع گاز را داشته باشد، باید تعجیل کند و سیستم به صورت اتوماتیک پیش می‌رود و براساس آیین‌نامه اقدامات بعدی صورت می‌گیرد.

ابراهیم زاده با بیان این‌که وصولی قبوض با یک روز تاخیر به شرکت گاز اعلام می‌شود اظهار کرد: اگر فرد هزینه‌ی گاز را دیرتر از مهلت مجدد پرداخت کرده باشد، هنگام مراجعه مامورین برای وصول مطالبات و یا برخورد مشترک می‌تواند مستند قبض گاز را نشان داده و یا با شماره تلفنی که در قبض است تماس گرفته، خبر پرداخت هزینه گاز را بدهد.

وی ضمن قدردانی از مشترکینی که قبوض خود را بموقع پرداخت می کنند، ادامه داد: وصول بموقع قبوض گاز و به تبع آن استمرار فعالیت در بخش گازرسانی را در پی داشته و در این زمینه همیاری و مشارکت مردم بسیار اهمیت دارد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران در بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان کرد: مشترکین نسبت به پرداخت بموقع گازبهاء ما را در اجرای طرح های عمومی عمرانی یاری نمایند در غیر اینصورت این شرکت علیرغم میل باطنی نسبت به قطع گاز مشترک بدحساب جهت وصول مطالبات اقدام خواهد نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه