English

برنامه های اقتصاد مقاومتی به نحو مطلوبی در حال پیشرفت است

وزیر کشور گفت: برنامه های اقتصاد مقاومتی در کشور به نحو مطلوبی در حال پیشرفت بوده و اجرا می شوند.

برنامه های اقتصاد مقاومتی به نحو مطلوبی در حال پیشرفت است

به گزارش خبرگزاری موج از خرم‌آباد، عبدالرضا رحمانی فضلی عصر امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی در استان لرستان با بیان اینکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی یک اراده ملی شکل گرفته است اظهار داشت: برنامه های اقتصاد مقاومتی در کشور به نحو مطلوبی در حال پیشرفت است و اجرا می شوند.

رحمانی فضلی گفت: در راستای تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی باید کارشناسی و مطالعه و پیگیری صورت گیرد و این مهم از لحاظ اقتصادی امنیتی و فرهنگی، سیاسی علمی، ضرورت و توجیه دارد.

وزیر کشور با بیان اینکه اراده ملی برای تحقق اقتصاد مقاومتی شکل گرفته است، گفت: یکی از اولویت‌های اقتصاد مقاومتی تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی به عنوان یک الگوی مورد قبول از نظر مقام معظم رهبری و دارای استحکام علمی دارای اجماع ملی است و کسی مخالفت قانع کننده‌ای با این امر ندارد.

وزیر کشور با اشاره به اصل مردم محوری در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: بدون مشارکت مردم اقتصاد مقاومتی تحقق نمی‌یابد.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور در ارتباط با بحثاقتصاد مقاومتی اظهار کرد: همه ساز و کارها، قوانین و مقررات متناسب با رویکردهای قبل است و این نوع تغییر در ریل خدمتگذاری ساختار و قوانین خود را می‌خواهد که در نهایت باید گفت فضای افکار عمومی گفتمان و فرهنگ خاص خود را می‌طلبد و شروع کار خوب بوده و اراده ملی شکل گرفته است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه در سیاست‌های بین‌المللی تأثیر مهمی داریم بیان کرد: ثبات اقتصادی بستر اصلی فعالیت‌هاست و اکنون در شاخص‌های کلان اقتصادی ثبات وجود دارد.

رحمانی‌فضلی گفت: استفاده از ظرفیت داخلی یکی از مسائل مهم است چرا که هیچ اقتصاد پایداری بدون آن نتوانست موفق شود. بحثاقتصاد مقاومتی از سوی ولی‌فقیه مطرح شد و ما تابع آن هستیم.

وی خاطرنشان کرد: گزارش‌های روزانه استان لرستان در بحثاقتصاد مقاومتی نوید حرکت جمعی را نشان می‌دهد که ان‌شاءالله در آینده وضعیت این استان را بهبود بخشد.

وزیر کشور اظهار کرد: در بحثاقتصاد مقاومتی اولویت‌ها مطرح شد و گام بلندی برداشته شد که در این زمینه اول باید طرح‌های نیمه‌تمام به اتمام رسند و بعد سرمایه‌گذاری جدید و بسترساز انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر