سرخط خبرها
  • مهدی مهدوی‌کیا و جرج وه‌آ در ورزشگاه دیدار ایران و بلژیک
  • تایوان؛ غول هوش مصنوعی جهان
  • از میناب تا جام جهانی؛ حضور کودکان میناب روی سکوهای جام جهانی
  • اهدای پرچم گنبد حرم مطهر حسینی، برای تکریم و بدرقه پیکر رهبر شهید
  • وزیر اقتصاد: مبلغ کالابرگ دهک‌های پایین حتما متناسب با تورم افزایش می‌یابد
  • حمایت هوادار مکزیکی از تیم ملی ایران در ورزشگاه سوفای لس آنجلس
  • وزیر اقتصاد: افزایش رقم قیمت کالا برگ ویژه ۶ دهک پایین جامعه
  • انهدام مهمات عمل نکرده دشمن در بندرعباس
  • عصبانیت ترامپ از نتانیاهو
  • عضو کمیسیون کشاورزی: قیمت آب افزایش می‌یابد
  • آینده ونس به صلح با ایران گره خورد
  • سرمربی بلژیک: برای شکست دادن ایران باید با صد درصد توان‌مان بازی کنیم

بیشترین آمار مربوط به بازنشستگان نیروی انتظامی مربوط به لرستان است

فرمانده نیروی انتظامی لرستان با بیان این‌که بیشترین آمار مربوط به بازنشتگان نیروی انتظامی مربوط به لرستان است، گفت: بسیاری از بازنشستگان نیروی انتظامی لرستان در دوران خدمت خود در سایر استان‌های کشور از جمله سیستان و بلوچستان، کردستان، خوزستان فعالیت داشته‌اند.

phdBTAPMavmd
به گزارش خبرگزاری موج، کانون بازنشستگان نیروی انتظامی استان لرستان امروز یک‌شنبه، سوم مردادماه طی مراسمی با حضور فرمانده نیروی انتظامی لرستان و رئیس کانون بازنشستگان ناجا در خرم‌آباد افتتاح شد. این کانون در زمینی به مساحت ۷۰۰ مترمربع با زیربنای ۳۱۲ مترمربع در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر سه میلیارو د ۷۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات کانون بازنشستگان ناجا به بهره‌برداری رسیده است. محمد قنبری، فرمانده نیروی انتظامی لرستان در مراسم افتتاح ساختمان کانون بازنشستگان نیروی انتظامی لرستان در سخنانی با بیان این‌که بیشترین آمار مربوط به بازنشتگان نیروی انتظامی مربوط به لرستان است، گفت: بسیاری از بازنشستگان نیرووی انتظامی لرستان در دوران خدمت خود در سایر استان‌های کشور از جمله سیستان و بلوچستان، کردستان، خوزستان فعالیت داشته‌اند. وی افزود: بازنشستگان نیروی انتظامی افرادی با ریشه و اصالت هستند که به ترحم نیازی ندارند اما لازم است با توجه به خدمات ارزنده‌ای که این افراد در دفاع از امنیت اجتماعی، دفاع مقدس و مبارزه با اشرار داشته‌اند از آن‌ها حمایت مادی و معنوی به‌عمل آید. فرمانده نیروی انتظامی لرستان با بیان این‌که بازنشستگان نیروی انتظامی افرادی جهادگر با سابقه طولانی هستند، اضافه کرد: لازم است در زمینه جذب فرزندان بازنشستگان نیروی انتظامی استان لرستان و اختصاص وام به بازنشستگان نیروی انتظامی استان تدابیر لازم اندیشیده شود. قنبری در ادامه با اشاره به فعالیت جامعه قرآنی پیشکسوتان و بازنشستگان نیروهای مسلح لرستان، گفت: نیروی انتظامی لرستان حمایت خود از این جامعه قرانی را اعلام می‎کند. فرمانده نیروی انتظامی لرستان در ادامه با اشاره به افتتاح ساختمان کانون بازنشستگان نیروی انتظامی لرستان، افزود: این ساختمان در سال اقتصاد مقاومتی با حداقل هزینه به بهره‌برداری رسید و علی‎رغم این‌که برخی از پیمانکاران هزینه ساخت این ساختمان را ۶۰۰ میلیون تومان برآورد کردند اما ما توانستیم با صرفه‌جویی، این ساختمان را با ۳۷۰ میلیون تومان به بهره‌برداری برسانیم.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر