English

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای آموزش فنی و حرفه‌ای در استان لرستان

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان لرستان گفت: نمایشگاه دستاوردهای آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان عصر امروز در شهرستان خرم‌آباد افتتاح می‌شود.

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای آموزش فنی و حرفه‌ای در استان لرستان

به گزارش خبرگزاری موج، رحمان قلاوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت هفته ملی مهارت و ششم مردادماه روز ملی کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نمایشگاه دستاوردهای آموزش فنی و حرفه‌ای در استان لرستان بر پا می‌شود.

وی بابیان اینکه این نمایشگاه عصر امروز ساعت ۱۹ در پارک کیو(زیباکنار) خرم‌آباد افتتاح می‌شود، افزود: دستاوردهای تمام مراکز دولتی و غیردولتی آموزش فنی و حرفه‌ای در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان لرستان با اشاره به اینکه این نمایشگاه در قالب ۳۰ غرفه راه‌اندازی می‌شود، عنوان کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه معرفی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان در بخش‌های مختلف و ایجاد انگیزه جوانان برای شرکت در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای است.

وی بابیان اینکه در این نمایشگاه دستاوردهایی مختلفی ازجمله صنایع‌دستی، برق و الکترونیک ارائه می‌شود، گفت: تأکید شده است تا این نمایشگاه جنبه عملیاتی داشته باشد و حتی محصولات آن نیز به‌ صورت مستقیم عرضه شود.

قلاوند خاطرنشان کرد: با توجه به سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» و انتخاب لرستان به‌ عنوان استان پایلوت اقتصاد مقاومتی، در این نمایشگاه بر اصول محوری و ارائه محصولات کارگاه‌ها تأکید شده است.

وی اظهار داشت: در کنار این نمایشگاه چند کلاس آموزشی برای مراجعه‌کنندگان برگزار و بلافاصله گواهی آن نیز صادر می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر