سرخط خبرها
  • رونالدو: بازنشسته نمی شوم
  • بازیگر سریال برکینگ بد مسلمان شد
  • ایران از تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) تاکنون ۴۰ میلیون بشکه نفت خام صادر کرده است
  • وزیر ارشاد: ترامپ به چوپان دروغگو تبدیل شده
  • نایب رئیس کمیسیون کشاورزی: زمان گرانی نان نبود/ فشار نباید از جیب مردم جبران شود
  • دزدی در کمپ تیم ملی فوتبال انگلیس
  • تاج: ۵۰ هزار پرچم ایران برای سیاتل چاپ کردیم
  • دنیامالی: باید به باشکوه‌تر شدن مراسم وداع با رهبر شهید کمک کنیم
  • ۹ تیر، تشییع پیکر شهدای تفحص‌شده مدرسه شجره طیبه میناب
  • بقائی خطاب به روبیو: صلح با تداوم سیاست‌های آمریکا ممکن نیست
  • عزاداری ملی‌پوشان فوتبال ایران در شب تاسوعای حسینی
  • انتقاد وزارت صمت به افزایش بالای قیمت خودرو توسط ایران خودرو
  • چاقی کودکان و نوجوانان: تهدیدی خاموش برای سلامت نسل آینده
  • ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال
  • نایب قهرمانی تیم‌های ملی در جام هاکی روی یخ روسیه
  • ترامپ مدعی شد بمباران مدرسه میناب و کشتار دانش‌آموزان کار ارتش آمریکا نبوده است
  • خلبان جنگنده آمریکایی: پهپادهای ایرانی با چینشی چون عروس دریایی و سفینه فضایی حرکت می‌کردند
  • شوک بزرگ برای جامعه اطلاعاتی آمریکا: خلبان جنگنده F-۱۵ ساقط شده در ایران برای اولین‌بار ازایران فاش کرد
  • تمهیدات حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای در مسیرها و میعادگاه‌های وداع با قائد شهید امت
  • موی‌تای قهرمانی جهان؛ دو فینالیست و ۶ برنز سهم ایران

کمک ۶۵۰ میلیارد ریالی نیکوکاران سلامت به دانشگاه علوم پزشکی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از کمک ۶۵۰ میلیارد ریالی نیکوکاران سلامت به دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.

jVKx1iev7aKq
به گزارش خبرگزاری موج، دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در پنجمین گردهمایی بزرگ نیکوکاران سلامت لرستان ، حرکت در مسیر نیکوکاری و انجام امورات خیریه را توفیقی الهی برشمرد که منشا آن ایثار، از خود گذشتگی و گذشتن از منیت هاست و در همین راستا ۱۵۰ نیکوکار لرستانی بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال به حوزه سلامت لرستان کمک خیرخواهانه کرده اند. دکتر ساکی در این مراسم با شکوه که در واپسین روزهای ماه مبارک رمضان در شامگاه دوشنبه چهاردهم تیرماه با حضور حجت الاسلام مرادیان رئیس دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه، معاونین و مدیران دانشگاه و جمع کثیری از نیکوکاران سلامت لرستان در هتل شهرداری خرم اباد برگزار شد ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنین روزه دار در طول یکماه بندگی خداوند گفت: دانشگاه علوم پزشکی لرستان در عرصه امورات خیرخواهانه و خیرین سلامت در مدت بسیار کوتاهی توانست گامهای بلندی را بردارد و در قیاس با سایر دانشگاههای علوم پزشکی کشور که سابقه طولانی در این حوزه دارند، موفق به کسب رتبه دوم در جذب مشارکتهای مردمی در حوزه سلامت گردید بطوریکه این مهم مورد موجب خرسندی و توجه ویژه وزیر محترم بهداشت قرار گرفت. دکتر ساکی با بیان این مطلب که انجام امر خیر توفیقی الهی است و لازمه ی قدم برداشتن در این مسیر، ایثار و از خود گذشتگی و گذشتن از منیت هاست گفت: به لطف خداوند متعال با کمک ۶۵۰ میلیارد ریال بیش از ۱۵۰ نیکوکار سلامت، دهها پروژه عمرانی احداث شده و یا در حال احداث است که با تکمیل آنها تحولی عظیم در حوزه سلامت لرستان بوجود خواهد آمد. در ادامه نادر همتی قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در امور مشارکتهای اجتماعی در پنجمین گردهمایی بزرگ نیکوکاران سلامت لرستان ، عملکرد حوزه مشارکتهای اجتماعی، دانشگاه و نیکوکاران سلامت را تشریح کرد و گفت: در سالهای ۹۳ و ۹۴ با وجوه نوپایی امور مشارکتهای اجتماعی بیش از ۵۵۰ میلیارد ریال توسط نیکوکاران به حوزه سلامت و دانشگاه علوم پزشکی لرستان کمک شده است که از این میزان ۵۵ میلیارد ریال پروژه اجرا شده است، ۲۰۰ میلیارد ریال زمین اهدا گردیده، بیش از ۷۰ میلیارد تجهیزات پزشکی اهداء شده و ۵۰ میلیار ریال نیز بابت ۶ باب ساختمان اهداء گردیده است. همتی گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری نیز قریب به ۱۱۰ میلیارد ریال کمک های مردمی جذب شده است و به برکت این کمک ها و همچنین با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، دهها پروژه احداث شده و یا در حال احداث هستند که ۱۱۰ متر مربع فضای فیزیکی بهداشتی و درمانی با مشارکت قرارگاه سازندگی ، وزارت بهداشت، استانداری لرستان و علوم پزشکی دانشگاه نمونه ای از این اقدامات است.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر