English

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در خرم آباد مطرح کرد:

۳۰ میلیارد تومان به استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس اختصاص دادیم

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در سفر به لرستان، گفت: مبلغ 300 میلیارد ریال به استاندارسازی سیستم گرمایشی مدارس اختصاص یافته است.

30 میلیارد تومان به استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس اختصاص دادیم

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، سید جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در سفر به لرستان، گفت: 30 میلیارد تومان اعتبار برای استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس اختصاص داده ایم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش، ادامه داد: از مهر ماه امسال، 24 هزار کلاس درس که به علمک متصل هستند به بخاری هوشمند تجهیز می شوند و بخاری های نفتی برچیده خواهند شد.

جشن برچیده شدن مدارس خشتی و گلی را برگزار می کنیم

وی تصریح کرد: همین میزان کار را برای برچیده شدن مدارس خشتی گلی در دستور کار داریم و جشن پایان مدارس خشتی گلی و نفتی را اول مهرماه امسال برگزار خواهیم کرد.

حسینی، افزود: در لرستان 400 مدرسه از سیل آسیب دیده که 113 مدرسه تخریبی است و قبل از سیل هم حالت تخریبی داشتند، لذا 60 مدرسه در دستور کار است و تلاش می کنیم ساخت آن ها به اول مهر برسد.

وی با بیان اینکه بیش از 400 میلیارد اعتبار خیری و دولتی به مدارس لرستان اختصاص یافته است، تصریح کردک هفته گذشته 13 میلیارد اعتبار برای استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس لرستان اختصاص دادیم و در کل کشور نیز 300 میلیارد برای این امر اختصاص یافته است.

گفتنی است سرپرست وزارت آموزش و پرورش، صبح امروز وارد لرستان شد و در آئین افتتاح سالن فرهنگ اردوگاه آیت الله کمالوند خرم آباد شرکت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر