English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:

دشمن با شعار حمایت از مردم حمله کرده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: دشمن همواره سعی بر ضربه زدن به ایران اسلامی را داشته اما کشور ما با پشتوانه مردم استوار باقی خواهد ماند.

دشمن با شعار حمایت از مردم حمله کرده است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، حبیب الله خجسته‌پور روز دوشنبه در همایش شورای سیاست‌گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: با توجه به موقعیت استراتژیک ایران در منطقه، این خاک از گذشته مورد طمع دشمنان بوده و شکل و ماهیت مستقر در کشور برای دشمن به دلیل منافع خودشان مهم قلمداد می‌شد اما در 40 سال اخیر با رهبری آگاه و با ماهیت دینی و شعار نه غربی و نه شرقی، دشمنان منافع ملی خود را در خطر دیدند.

خجسته‌پور افزود: انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی دیگر حاضر به باج دهی به دشمنان نشد و از همان موقع به دنبال کارشکنی و مقابله با ایران برآمدند اما هیچگونه خللی در مصمم بودن مردم ایجاد نشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه 40 سال پرافتخار را پشت سر گذاشته ایم گفت: دشمنان وقتی متوجه شدند نمی توانند با ایران مقابله کنند تصمیم گرفتند از درون بر مردم خط مشی تعیین کنند و اعلام کردند نباید نظام اسلامی شاهد برگزاری جشن 40 سالگی خود باشد که خیالی خام و خوابی تعبیر ناشدنی است.

دشمن با شعار حمایت از مردم حمله کرده است

خجسته‌پور، گفت: دشمن به دنبال شعار حمایت از مردم، مردم را مقابل حکومت قرار داد اما مگر می شود حامی مردم بود و دارو را بر مردم بست، و فشار اقتصادی را بر مردم تحمیل کرد.

وی افزود: باید فشار اقتصادی موجود را تحمل کنیم و مدیران و مسئولان نظام با تلاش های شبانه روزی در حفظ نظام کوشا باشیم، لذا در این راستا در استان ستادی را در جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم تشکیل داده ایم که جلسات منظمی برگزار می‌کند.

همدلی و وحدت، نیاز امروز جامعه است

معاون استاندار لرستان با اشاره به اینکه مدیران در کنار مردم هستند افزود: همدلی و وحدت مردم نیاز امروز جامعه است و امیدواریم بتوانیم امسال باشکوه تر از گذشته سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفته و نقشه دشمنان را نقش بر آب کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر