English

تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی لرستان افزایش یافت

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های لرستان گفت: میزان تردد وسایل نقلیه سنگین در دو ماهه اول سال ۹۵ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش، اما در مجموع کل ترددها افزایش داشته است.

تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی لرستان افزایش یافت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از خرم آباد، حسن رحمانی گفت: در دو ماهه نخست سال جاری ۷۴۵ هزار و ۲۳ مسافر طی ۶۸ هزار و ۵۹۲ سفر توسط ناوگان عمومی استان جابجا شده‌اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل، کاهش ۱۷ درصدی تعداد سفر و ۲۱ درصدی تعداد مسافر را نشان می‌دهد.
وی با اشاره به افزایش تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان، افزود: کل تردد ثبت شده در فروردین و اردی‌بهشت‌ماه سال جاری ۱۴ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۲۵۹ وسیله نقلیه بوده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۱۲٫۳ درصد افزایش یافته است.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های لرستان افزود: میانگین سرعت در محورهای مواصلاتی استان ۸۳ کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است.
رحمانی تأکید کرد: محور سه‌راهی چالان‌چولان - دورود با ثبت تردد ۷۴۴ هزار و ۲۱۷ وسیله نقلیه و محور بروجرد - بیران‌شهر با ۳۵ هزار و ۶۷۴ وسیله نقلیه به ترتیب پر ترددترین و کم ترددترین محورهای استان در این ایام بوده‌اند.
وی با اشاره به اینکه ۱۹ درصد ترددهای ثبت شده در این بازه زمانی مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده است، افزود: با توجه به رکود حاکم بر اقتصاد کشور و کاهش شدید بار، میزان تردد وسایل نقلیه سنگین در این مدت نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به میزان ۱۷٫۴ درصد کاهش داشته است.
مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های لرستان اظهار داشت: در دو ماهه اول سال جاری ۵۶۵ هزار و ۷۵ تن انواع کالا طی ۴۵ هزار و ۹۷ سفر توسط ناوگان باری جابجا شده است.
وی افزود: سنگ لاشه، گندم، سیمان، گازوئیل، هندوانه، کربنات کلسیم، انواع شن درجه‌بندی‌شده و چغندرقند عمده‌ترین کالاهای جابه‌جا شده را شامل می‌شوند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر