English

پلیس مبارزه با مفاسد اقتصادی می‌تواند زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را ایجاد کند

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: پلیس مبارزه با مفاسد اقتصادی و مقابله با باندهای قاچاق می‌تواند زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل را به وجود آورد.

پلیس مبارزه با مفاسد اقتصادی می‌تواند زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را ایجاد کند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمد قنبری ظهر امروز در بازدید از انتظامی شهرستان دوره چگنی با اشاره به شعار سال ۹۵ مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اظهار داشت: فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، چراغ راه کارکنان نیروی انتظامی است و تاکید ایشان بر مبارزه جدی با قاچاق کالا و تامین امنیت، نشان دهنده موضوع امنیت به عنوان بستر تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به تلاش مضاعف پلیس در جهت تحقق این شعار در مبارزه با قاچاق کالا، مواد مخدر و تامین امنیت، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی رسیدن به نقطه مطلوب و واقعی پیشرفت است.

قنبری پدیده قاچاق را از موانع مهم رشد و شکوفایی هر کشور دانست و افزود: رسانه‌ها با ایجاد نگرش مثبت در افکار عمومی نسبت به نهادهای مجری امنیت، می‌توانند یاری‌گر پلیس و نهادهای امنیتی در اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در جهت تامین فضای امنیت و آرامش برای فعالان اقتصادی داخلی باشند.

فرمانده انتظامی لرستان اضافه کرد: مسئله اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در جزء جزء زندگی یک ایرانی نمایان‌گر است و باید با همت مضاعف و برنامه‌ریزی صحیح، همیاری و حمایت همه جانبه از اقتصاد داخلی در اجرای هر چه بهتر این امر مهم کوشا باشیم.

وی ادامه داد: در سال اقتصاد مقاومتی باید مصرف بهینه را مورد توجه جدی قرار داده و با پرهیز از زیاده‌روی‌ها و اجرای برنامه‌های مطلوب با هزینه‌های پایین و استفاده از کالاهای داخلی به فرمایش مقام معظم رهبری در سال جاری عمل کنیم.

قنبری تحقق شعار اقتصاد مقاومتی را نیازمند همت و اراده همگانی دانست و افزود: امنیت، اساس فعالیت‌های اقتصادی است و پلیس به عنوان متولی برقراری نظم و امنیت، وظیفه بسیار مهم و اساسی را در تحقق این مهم در سطح جامعه دارد، چرا که اقتصاد مقاومتی از مهمترین مباحثی است که می‌تواند جامعه را از مشکلات و مسائل اقتصادی برهاند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه اصلاح الگوی مصرف، از مصادیق مهم اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: استفاده بهینه از منابع و سایر ملزومات و مایحتاج زندگی باید در همه سازمان‌ها و ادارات به عنوان یک اصل قرار بگیرد و همه بر اساس موازین اسلامی رفتار کنیم.

وی گفت: برای استقلال همه جانبه در عرصه‌های مختلف کشور وقتی می‌توانیم موفق عمل کنیم که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی و اعتماد به جوانان، به استقلال و خودباوری برسیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر