English

امضای تفاهم نامه همکاری بین ستاد عتبات عالیات استان قزوین و مرکز رسیدگی به امور مساجد

در جلسه که رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قزوین و رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین و تفاهم نامه همکاری بین ستاد عتبات و مرکز رسیدگی به امور مساجد به امضاء دو طرف رسید.

امضای تفاهم نامه همکاری بین ستاد عتبات عالیات استان قزوین و مرکز رسیدگی به امور مساجد
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، جلسه بین مهدی طاهرخانی رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قزوین و جمعی از اعضای ستاد عتبات و حجت الاسلام سید هادی ابراهیمی رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین و حجت الاسلام موسوی موینی مسئول بازرسی، نظارت و ارزیابی رسیدگی به امور مساجد که در دفتر ستاد عتبات برگزار شد تفاهم نامه همکاری بین ستاد عتبات و مرکز رسیدگی به امور مساجد به امضاء دو طرف رسید.

در این دیدار حاج مهدی طاهرخانی ضمن تشکر از همراهی و همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد با ستاد عتبات گزارشی از فعالیتها در خصوص توسعه اعتاب مقدسه و پرژه صحن حضرت زهرا در نجف اشرف  و پروژه صحن و شبستان حضرت زینب (س) در کربلای معلی و حذب نذورات برای کاشی کاری حرم و تشکیل مجمع خیرین حرم ساز استان ارائه کردند.

در ادامه حجت الاسلام سید هادی ابراهیمی ضمن تشکر از اقدات ستاد عتبات اظهار داشت:بالاترین صداقت پیمان و عهد با امام زمان هست و ما با امام زمان عهد بستیم که خادم اهل بیت ائمه اطهار باشیم و کار در عتبات ماندگار و ابدی هست خدمت در این عرصه و خادمی اهل بیت  توفیق سعادت می خواهد و هر کمکی که از طرف مرکز رسیدگی به امور مساجد لازم باشد دلی انجام خواهیم داد.

گفتی است مراسم بزرگداشت شهدای خدمت، شهید آیت الله رئیسی و همراهان وی و گرامیداشت سوم خرداد با قرائت زیارت عاشورا و مداحی مداحان اهل بیت در دفتر ستاد عتبات برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه