English

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین :

تامین ۱۲ راننده پایه یک درون شهری قزوین صادر شد

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: به کارگیری راننده پایه یک اتوبوس از طریق شرکت‌های تامین کننده خدمات حمل و نقل مسافر، پس از سنجش مهارت فنی و عملی و همچنین مصاحبه حضوری صورت می گیرد.

تامین ۱۲ راننده پایه یک درون شهری قزوین صادر شد
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،سید محمد مهدی تقوی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین با اعلام این خبر افزود: مجوزات تامین ۱۲ نفر راننده پایه یک از شورای اسلامی شهر و فرمانداری قزوین اخذ گردید.

وی اضافه کرد؛ فرآیند پیش ثبت نام و آزمونهای عملی و مصاحبه متقاضیان در حال انجام می باشد، که پس از اخذ امتیازات لازم جهت انجام آزمایشات عدم اعتیاد و عدم سوءپیشینه و همچنین تست سلامت اعصاب و روان به حوزه های مربوطه معرفی می گردند.

این مسئول افزود: این ناوگان در حال حاضر با ۲۲۰ راننده فعال در بخش خصوصی و ۴۴ راننده ملکی در حال خدمات رسانی به شهروندان است و با توجه به سختی کار راننده اتوبوس درون شهری و  حجم بالای مسافر، تامین راننده اتوبوس درون شهری از موضوعات مهمی است که در دست اقدام می باشد.

تقوی خاطر نشان کرد: برگه سنجش مهارت فنی و عملی متقاضبان رانندکی در سارمان اتوبوسرانی  شامل سوالات قطعه شناسی، نحوه عملکرد راننده مراحل بازدید روزانه خودرو، آزمون مهارت رانتدگی و ... می باشد که ۳۵درصد آزمون را مشمول می گردد که در مرحله مصاحبه سوالات مختلفی از طریق اعضاء، کمیته ارزیابی صورت می گیرد که ۶۵درصد نمره کل آزمون را به خود اختصاص می دهد.

وی همچنین در پایان به این موضوع اشاره کرد که متقاضیان می بایست قبل از حضور در آزمون فنی و مصاحبه شرایط تعیین شده از قبیل مدرک تحصیلی حداقل دیپلم، تائید صلاحیت راننده در مراجع قانونی و سلامت اجتماعی، گواهی عدم اعتیاد، عدم سوء پیشینه، گواهی سلامت، و سایر موضوعاتی که در قوانین حمل ونقل عمومی برای رانندگان وسایط نقلیه عمومی الزامی گردیده است را در نظر داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه