English

با حضور مدیرکل کمیته امداد و مدیرحوزه علمیه خواهران انجام شد؛

امضای تفاهمنامه همکاری میان کمیته امداد و حوزه علمیه خواهران

کمیته امداد استان قزوین و حوزه علمیه خواهران در جهت اجرای برنامه ها و طرحهای فرهنگی ، اجتماعی ، قرآنی تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

امضای تفاهمنامه همکاری میان کمیته امداد و حوزه علمیه خواهران
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در این مراسم بیان داشت:در حال حاضر  ۴ مرکز نیکوکاری در حوزه های علمیه خواهران استان قزوین مشغول به فعالیت هستند و به خانواده های ولی نعمت و نیازمندان در زمینه های مختلف معیشتی ، مشاوره خانواده و فرهنگی خدمات ارائه می نمایند.

ایشان ادامه داد :  حوزه علمیه و کمیته امداد در بحثهای فرهنگی اهداف مشترک بسیاری با هم دارند که با امضا این تفاهنمنامه و استفاده از ظرفیتهای فرهنگی ، قرآنی حوزه این اهداف قوی تر از گذشته دنبال خواهد شد .

وی افزود :  ۱۲۰ خدمت در کمیته امداد به خانواده های ولی نعمت ارائه می شود که همگی ریشه قرآنی دارد و در آیات قرآن به آن اشاره شده است .

وی عنوان کرد : ظرفیت حوزه در بحثهای تبلیغی بسیارخوب می باشد و باید از این ظرفیت برای ترویج فرهنگ احسان و انفاق استفاده گردد . حوزه با ظرفیتی که دارد می تواند ترویج کار خیر و احسان را ترویج که در نتیجه آن محسنین و نیکوکاران جامعه افزایش خواهند یافت .

مدیرکل کمیته امداد اظهار داشت : حدود ۱۸ هزار زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد می باشند و این زنان مادران یک خانواده هستند که ۶۰ درصد خانوارهای تحت پوشش را تشکیل می‌دهند که رسیدگی و مورد توجه قرار دادن زمینه های دینی و ترویج فرهنگ اسلامی برای این خانواده ها باعث می‌شود از آسیب های این خانواده ها کاسته شود .

حجت الاسلام کاظملو مدیرحوزه علمیه خواهران نیز با آرزوی اینکه این تفاهمنامه منشا خیر برای نیازمندان باشد ادامه داد : حوزه و کمیته امداد در راه خدمت رسانی در فعالیتهای فرهنگی ، برگزاری کلاسهای آموزشی ، رسیدگی به امورات فرهنگی خانواده ها تمام توان خود را به کار خواهد بست  .

مدیر حوزه علمیه خواهران  گفت :  معیشت خانواده ها قابل جبران است ولی خطر فرهنگی تهدید بسیار جدی است . دین مخصوص آخرت نیست بلکه مخصوص همین دنیا می باشد و اگر مورد توجه قرار نگیرد در همین دنیا دچار آسیب خواهیم شد و باید اهمیت خانواده و خانواده محوری برای عموم جامعه تبیین گردد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه