English

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین :

۲۰۷ مولد خود تامین با ظرفیت ۱۲۰ مگاوات در سطح استان قزوین در مدار قرار می گیرد

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت:در راستای تامین برق مصرفی در ساعات اوج بار در تابستان سالجاری ، ۲۰۷ مولد‌ خودتامین با ظرفیت ۱۲۰ مگاوات در سطح استان شناسایی شدند که در مدار قرار خواهند گرفت.

۲۰۷ مولد خود تامین با ظرفیت ۱۲۰ مگاوات در سطح استان قزوین در مدار قرار می گیرد
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، یوسف اینانلو سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت : در سال۱۴۰۳ تعداد ۲۰۷دیزل ژنراتور در سطح استان شناسایی شده است و صاحبان مولدهای خودتامین برق در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و اداری و تجاری این استان برای عبور از اوج بار مصرف مشارکت خواهند داشت.

وی اضافه کرد: از سال گذشته کلیه مولدها به کنتور هوشمند مجهز شده اند.

این مسئول یکی از اقدامات جهت عبور بدون خاموشی از دوران اوج مصرف تایستان سالجاری را آماده به کاری و وارد مدار شدن مولدهای سازمان ها و مراکز دولتی عنوان کرد و اظهار داشت : ادارات، نهادها و ارگان‌ها باید در روزهای کاری هفته و در ساعات اوج مصرف برق ، مولدهای خود تامین (دیزل ژنراتور) را وارد مدار کنند و ارتباط را با شبکه عمومی توزیع برق، قطع کنند.

اینانلو، تاکید کرد:دستگاههای اجرایی و دولتی حتما بایستی در وقت اداری ۳۰ درصد و خارج از وقت اداری ۶۰ درصد کاهش مصرف داشته باشند و تحقق این موضوع با جدیت و به صورت مستمر مورد بررسی و پایش قرار خواهد گرفت.

سرپرست شرکت توزیع برق استان قزوین در خاتمه اظهار داشت :امیدواریم که با همکاری همه مشترکین در مدیریت مصرف از دوران اوج مصرف برق تابستان با موفقیت عبور نماییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه