English

رئیس شورای شهر قزوین:

رویکرد شورای شهر قزوین استفاده از ایده ها و نقطه نظرات کارشناسی است

رئیس شورای شهر قزوین گفت: با استفاده از ایده ها و نظرات اعضای شوراهای دوره های گذشته و صاحب نظران دلسوز استان به کیفی سازی پروژه های عمرانی کمک شده است.

رویکرد شورای شهر قزوین استفاده از ایده ها و نقطه نظرات کارشناسی است
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، همزمان با هفته ملی شوراها و روز معلم در مراسمی با حضور مهدی صباغ شهردار قزوین، سردار آتانی فرمانده سپاه استان، امیر شفیعی فرمانده لشکر ۱۶ زرهی و سردار ابراهیمی فرمانده انتظامی استان، فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین، رجب رحمانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر و مدیران دستگاههای اجرایی و خانواده شهید آتش نشان جواد چگینی فاز سوم محور نسیم شمال به بهره برداری رسید‌. 

علی فرمانی رئیس شهر قزوین در این مراسم گفت: امیدواریم با بهره گیری از ایده و نظر متخصصان بتوانیم کارهای خوبی را در شهر اجرا کنیم.

وی اضافه کرد: مدیریت ترافیک از اولویت های شورای شهر بوده و یکی از مباحثی که در دستور کارقرار گرفت احداث کمربندی آیت الله باریک بین بود و در هفته های اخیر هم توانستیم ساخت تقاطع غیرهم سطح دفاع مقدس را آغاز کرده و وارد فاز اجرایی کنیم.

شهرداری قزوین4

فرمانی تصریح کرد: از دیگر سیاستهای شورای شهر، احداث فاز سوم کمربندی نسیم شمال بود که با همت مدیران استانی بویژه میراث فرهنگی، شرکت گاز، راهداری و امور مالیاتی عملیات نوسازی با سرعت و در مدت چهار ماه انجام شد.

رئیس شورای شهر قزوین یادآورشد: هرجا با تعامل و همدلی گام برداشتیم شاهد اتفاقات خوبی بودیم و هرجا تک روی دیدیم کارها قفل شد لذا تاکید جدی داریم که پیشرفت کارها نیازمند تعامل و هم فکری است.

فرمانی اضافه کرد: برای پیشبرد امور از شوراهای قبلی هم مشورت گرفتیم تا کارها خوب پیش برود و این رویکرد ادامه دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین اظهارداشت: در بودجه امسال هم پروژه های خوبی پیش بینی شده که لازم است شهردار محترم نیز در مسیر تعیین شده حرکت کند‌.

وی اظهارامیدواری کرد درمدت باقیمانده  از عمر شورا شاهد خدمات بیشتری در سطح شهر قزوین باشیم.

شهرداری قزوین7

فرمانی از اقتدار و حرکت ارزشمند سپاه در عملیات وعده صادق تشکر و قدردانی کرد.

قطعه سوم کمربندی نسیم شمال حد فاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول ۲۴۰۰ متر امروز به بهره برداری رسید.

بهسازی وضع موجود، تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس ها و اصلاح آبروهای معبر از اهداف اجرای این پروژه شهری است.

در اجرای این پروژه بیش از ۳۰ هزار مترمکعب خاک برداری، ۳۲ هزار مترمکعب راکفیل ریزی، مقدار ۸ هزار مترمکعب بیس تثبیتی و ۹ هزار تن آسفالت اجرا شده است.

شهرداری قزوین

در این مراسم از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی شامل ۲۵ دستگاه مینی بوس پگاسوس، ۱۸ دستگاه اتوبوس آتروس، ۲۵ دستگاه ون وانا با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰میلیارد ریال نیز بهره برداری شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه