English

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین خبرداد:

محدودیت و تمهیدات ترافیکی عید سعید فطر در قزوین

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین از اعمال محدودیت و تمهیدات ترافیکی به مناسبت عید سعید فطر در شهر قزوین خبر داد.

محدودیت و تمهیدات ترافیکی عید سعید فطر در قزوین
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، سرهنگ سید علی آسیایی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به برگزاری نماز عید سعید فطر به صورت متمرکز و منسجم در مقابل استانداری واقع در ابتدای بلوار شهید سلیمانی و حضور نمازگزاران در خیابان‌های اطراف این مکان، محدودیت و تمهیدات ترافیکی از بامداد روز عید در محدوده محل مورد نظر اعمال می‌شود.  

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین از اعمال محدودیت و تمهیدات ترافیکی از ساعت 2400 شب قبل از عید سعید فطر خبر داد و با اشاره به اینکه توقف هرگونه وسیله نقلیه در محل برگزاری نماز عید ممنوع است، افزود: از ساعت 0530 صبح این عید سعید از تردد هر نوع وسیله نقلیه از میدان سرداران تا چهار راه هشت بهشت، مسیرهای منتهی به میدان سرداران و بلوار مدنی غربی منتهی به بلوار شهید سلیمانی تا پایان مراسم جلوگیری می‌شود.

 این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه شهروندان می‌توانند برای حضور در مراسم‌ عید فطر تا حد امکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند، تصریح کرد: پلیس با بهره‌گیری از تمامی امکانات نسبت به برقراری نظم و امنیت ترافیکی و پاکسازی مسیرهای مورد نظر تا پایان مراسم نماز عید فطر اقدام می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه