English

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین:

پرونده مالیاتی ۲۱ واحد صنعتی بزرگ به قزوین منتقل شده است

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: پرونده مالیاتی 21 شرکت و واحد صنعتی بزرگ به استان قزوین منتقل شده است.

پرونده مالیاتی 21 واحد صنعتی بزرگ به قزوین منتقل شده است
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،موسوی صانع مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین در خصوص انتقال پرونده های مالیاتی واحدهای صنعتی بزرگ به استان اظهارداشت: در این راستا پرونده 58 واحد صنعتی بزرگ استان شناسایی شده و مورد بررسی قرار گرفته و با پیگیری های انجام شده پرونده 21 واحد تولیدی به استان منتقل شده است.

موسوی تصریح کرد: ۱۴ پرونده مالیاتی هم در انتظار صدور مجوز از سوی ستاد سازمان امور مالیاتی است و 12 پرونده نیز مکاتبه شده و در دست بررسی قرار دارد.

وی اضافه کرد: تاکنون با انتقال پرونده 11 واحد صنعتی هم مخالفت شده و امکان انتقال آنها وجود ندارد زیرا فعالیت عمده این شرکت‌ها در استان‌های مبدا است.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین یادآورشد: خوشبختانه هیچ پرونده حل نشدنی و مشکل دار نداریم و بایستی سهم ارزش افزوده استانها تفکیک شود تا برای توزیع اعتبارات وضعیت بهتری ایجاد شود.

وی اظهارداشت: بودجه و اعتبارات استان از مالیات تامین می شود و تعدادی از دستگاههای اجرایی اعتبارات ملی و کشوری دارند و حساب آنها به خزانه واریز می شود و دریافت و هزینه کرد مالیات قاعده و ضوابط خاص خود را دارد.

موسوی بیان کرد: نگاه ما تحقق عدالت مالیاتی است و به مناسبت تحقق شعار سال هم حمایت از تولید و واحدهای صنعتی و تولیدی در اولویت است تا به اشتغال کشور کمک شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه