English

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد:

زندان پایان راه باند سارقان مسلح منزل

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری و انهدام باند 4 نفره سارقان مسلح در شهر قزوین خبر داد.

 زندان پایان راه باند سارقان مسلح منزل
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین در این‌باره گفت: در پی تماس یکی از شهروندان قزوینی با سامانه 110 پلیس، مبنی بر سرقت مسلحانه از منزل وی توسط 2 فرد ناشناس، بلافاصله ماموران کلانتری 15 جانبازان به محل اعزام شدند. 

 وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد، 2 فرد مسلح وارد منزل شده و پس از تهدید شاکی، 2 دستگاه خودرو سواری 207 و تیگو را به همراه مقادیر قابل‌توجهی طلا، جواهرات و دیگر لوازم قیمتی را به سرقت برده‌اند. 

 فرمانده انتظامی استان ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و شیوه و شگرد سارقان در انجام سرقت، بلافاصله پرونده به پلیس آگاهی استان ارجاع شده و تیمی از کارآگاهان زُبده این یگان مسئول رسیدگی به پرونده شدند. 

 سردار ابراهیمی با بیان اینکه در پی اقدامات اطلاعاتی گسترده و استفاده از شگردهای پلیسی هویت هر 2 سارق شناسایی شده و آن‌ها در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند، یادآور شد: متهمان در تحقیقات ابتدایی به بزه انتسابی با همکاری 2 عضو دیگر باند اعتراف کردند. 

 این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه 2 عضو دیگر باند نیز در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: هر 2 دستگاه خودرو به همراه طلاجات و دیگر اقلام سرقت شده در مخفیگاه سارقان در شهر قزوین کشف و با هماهنگی قضائی تحویل شاکی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه