English

بازدید رئیس پلیس راهور فراجا از قرارگاه گروه‌های جهادی اداره راهداری استان قزوین

رئیس پلیس راهور فراجا در جریان سفر خود به استان قزوین از قرارگاه گروه‌های جهادی اداره راهداری در آزادراه قزوین‌_زنجان بازدید کرد.

بازدید رئیس پلیس راهور فراجا از قرارگاه گروه‌های جهادی اداره راهداری استان قزوین
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، سردار سیدتیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا در جریان سفر خود به قزوین و بازدید از محورهای مواصلاتی این استان، با حضور در قرارگاه گروه‌های جهادی اداره راهداری در آزادراه"قزوین-زنجان" از قسمت‌های گوناگون این قرارگاه بازدید کردند. 

وی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات ارزنده اداره راهداری استان به‌منظور ایجاد و راه‌اندازی مجموعه‌ای بانشاط و ارائه خدمات به مسافران نوروزی، اظهار کرد: وجود این مکان علاوه بر اجرای برنامه‌های متنوع و ثبت ساعاتی بانشاط برای مسافران، محلی را برای استراحت واسکان در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد که این مهم می‌تواند موجب کاهش تصادفات ناشی از خواب آلودگی شود. 

رئیس پلیس راهور فراجا بیان کرد: استان قزوین با توجه به محل جغرافیایی خود از مهم‌ترین محورهای مواصلاتی کشور بوده و به‌عنوان یک شاهراه ارتباطی روزانه ترددهای قابل‌توجهی اعم از ناوگان عمومی، شخصی و باری در آن به ثبت می‌رسد. 

وی با اشاره به شرایط ترافیکی ویژه استان قزوین از تلاش مهندس حق لطفی، مدیر کل و همکاران پرتلاش اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تقدیر کرد و افزود: با اقدامات مطلوبی که در حوزه معاونت عمرانی استانداری، اداره راهداری و دیگر دستگاه‌ها صورت گرفته، شاهد اتفاقات خوبی در حوزه ترافیکی استان قزوین هستیم. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: یکی از اقدامات ارزشمند در حوزه راهداری که در تعطیلات نوروز 1403 اتفاق افتاده، برگزاری پویش "چشم به راهیم" است که در استان قزوین شاهد برگزاری بسیار مطلوب این پویش هستیم. 

سردار حسینی به همکاری و مشارکت هر چه بیشتر مردم در اجرای قانون تاکید کرده و بیان کرد: ان‌شاالله با همراهی مردم، آمار تصادفات و سوانح جاده‌ای کاهش چشمگیری خواهد داشت. این اتفاق بهترین عیدی و پاداش برای عوامل انتظامی، راهداری، امدادی و خدماتی است که در این ایام با زحمات شبانه‌روزی خود در حال خدمت‌رسانی به هموطنان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه