English

شهردار محمدیه :

حضور جوانان در انتخابات، اعتلای میهن اسلامی را در عرصه‌های گوناگون رقم می‌زند

شهردار محمدیه گفت: حضور جوانان دهه ۸۰ پای صندوق‌های رأی در ۱۱ اسفند نشان‌دهنده علاقه و تعلق خاطر به جمهوری اسلامی ایران است که فرصت اعتلای جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌های مختلف به وجود خواهد آورد.

حضور جوانان در انتخابات، اعتلای میهن اسلامی را در عرصه‌های گوناگون رقم می‌زند
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، به همت شورا و شهرداری محمدیه با مشارکت فرمانداری، اداره آموزش و پرورش شهرستان البرز، بخشداری، دفتر امام جمعه و حوزه مقاومت بسیج محمدیه، جشن تکلیف سیاسی رأی اولی مدارس دخترانه محمدیه و مهرگان با حضور مسئولان شهرستان و محلی در سالن اجتماعات مشاهیر شهرداری محمدیه برگزار شد.

محمد پیری، شهردار محمدیه ضمن تبریک میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان خاطرنشان کرد: در این جشن تکلیف سیاسی جوانان و نوجوانان رأی اولی گرد هم آمدند تا با شور و شعف خاصی آمادگی خود را برای حضور در پای صندوق‌های رأی اعلام کنند.

پیری اظهار کرد: بار دیگر و با حضور شهروندان به‌ویژه رأی اولی‌ها پای صندوق های رأی در انتخابات ۱۱ اسفند، توطئه دشمنان خنثی و زمینه صیانت از اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران فراهم خواهد شد.

 پیری بر نقش جوانان در جامعه اشاره کرد و‌ افزود: قشر جوان سرمایه‌های حقیقی یک ملت و‌ کشور هستند که در پیشرفت، توسعه و آبادانی آن نقش فراوانی دارند، پس اگر می‌خواهیم‌ از این ظرفیت خدادادی بهره‌مند شویم قطعا از این قشر تاثیرگذار باید حمایت کنیم.

پیری امیدآفرینی در جامعه به‌خصوص جوانان را یکی از وظایف مهم مسئولان برشمرد و افزود: برای بالا بردن امید به آینده باید از قشر جوان حمایت‌های همه‌جانبه کرد، زیرا وقتی جوان به آینده خود اعتماد پیدا کند، قطعا با اعتماد و امید فراوان در عرصه‌های گوناگون کشور همچون جوانان دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به میدان خواهد آمد.

شهردار محمدیه در پایان ضمن دعوت از همه آحاد و اقشار مردم برای حضور پای صندوق‌های رأی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، افزود: حضور جوانان دهه ۸۰ پای صندوق انتخابات در ۱۱ اسفند نشان‌دهنده علاقه و تعلق‌خاطر به جمهوری اسلامی ایران است که فرصت اعتلای جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌های مختلف به وجود خواهد آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه