English

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی:

قزوین، به شایستگی به عنوان پایتخت خوشنویسی ایران معرفی شده است

مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی خوشنویسی جلوه از سری برنامه های جشنواره امامت و مهدویت با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین در واحد قزوین برگزار شد.

قزوین، به شایستگی به عنوان پایتخت خوشنویسی ایران معرفی شده است
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی خوشنویسی جلوه از سری برنامه های جشنواره امامت و مهدویت با حضور دکتر اسماعیل زینالی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین و رئیس سومین جشنواره سراسری خوشنویسی جلوه، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد محبی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان قزوین، معاونان، رووسای دانشکده ها، استادان، کارکنان، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، دانش آموزان و شرکت کنندگان در واحد قزوین برگزار شد.

در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر علامه رفیعی این دانشگاه و با حضور حجت الاسلام والمسلمین منصور زارعی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان قزوین برگزار شد؛ دکتر محمد جواد فرهنگ مشاور ریاست و رییس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سخنانی با تشکر از دکتر زینالی و عوامل برگزاری این رویداد باشکوه گفت: بنده به نمایندگی از دکتر طهرانچی ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی در این رویداد باشکوه حضور دارم و جا دارد از تمامی عوامل برگزاری این مراسم باشکوه تقدیر و تشکر کنم.

دانشگاه ازاد قزوین

وی در ادامه، هنر خوشنویسی را هنر فاخر ایرانی و اسلامی دانست و گفت: شهر قزوین به دلیل سابقه دیرینه و حضور خطاطان برجسته و ممتاز به شایستگی به عنوان پایتخت خوشنویسی ایران معرفی شده است.

دکتر فرهنگ در پایان، برگزاری این رویداد را باعث زنده نگه داشتن اهنر بسیار زیبا و ارزشمند خوشنویسی دانست و یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با برگزاری این رویداد سعی کرده است تا در جهت ترویج شعائر دینی و تلفیق هنر با دانشگاه پرچمدار و پیشگام باشد.

در ادامه این مراسم، دکتر اسماعیل زینالی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین و رئیس سومین جشنواره سراسری خوشنویسی جلوه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سخنانی ضمن خیر مقدم به دکتر فرهنگ و میهمانان شرکت کننده در این رویداد گفت: امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و شهر قزوین به عنوان پایتخت خوشنویسی ایران، میزبان شایسته ای برای میهمانان شرکت کننده در این رویداد بوده باشد.

در ادامه، دکتر سید حسن مهدیخانی سروجهانی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دبیر سومین دوره جشنواره سراسری خوشنویسی جلوه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده برای برگزاری شایسته این رویداد پرداخت.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با حضور مسوولان به برگزیدگان این جشنواره لوح و تندیس اهداء شد.

شایان ذکر است؛ افتتاح و بازدید مسوولان از نمایشگاه آثار برتر خوشنویسان این دوره از دیگر برنامه‌های جانبی این رویداد بود.

گفتنی است؛ در جلسه شورای دانشگاه که با حضور هیات رییسه در دفتر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد؛ دکتر محمد جواد فرهنگ مشاور ریاست و رییس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت نقش قشر فرهیخته دانشگاهی به خصوص استادان در ایجاد امیدآفرینی در جامعه به خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو سخنانی ایراد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه