English

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین خبرداد:

افتتاح ۲۲ هزار میلیارد ریال پروژه و طرح صنعتی در شهرک های صنعتی قزوین در دهه فجر

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: همزمان با دهه مبارک فجر هفت پروژه عمرانی با تکمیل زیرساختها و طرح صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان آماده بهره برداری است.

افتتاح 22 هزار میلیارد ریال پروژه و طرح صنعتی در شهرک های صنعتی قزوین در دهه فجر
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، رضا صفاری مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر در بازدید از پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی خرمدشت با اعلام این مطلب اظهار داشت : پروژه های عمرانی شامل تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی خرمدشت، ایستگاه تقلیل فشار گاز پارک صنعتی لیا، شبکه روشنایی توسعه شهرکهای صنعتی لیا و کاسپین، اصلاح و ترمیم زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت بلوار وردوی شهرک صنعتی لیا می باشد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان با اشاره به بهره برداری از دو طرح صنعتی افزود: طرحهای صنعتی که در زمینه تولیدی محصولاتی از قبیل محصولات سلولزی، انواع دستمال کاغذی، پوشک بچه و انواع مواد شوینده وبهداشتی در شهرک صنعتی خرمدشت با سرمایه گذاری بالغ بر 21هزار و 150 میلیارد ریال و اشتغال 330 نفر رسماً به بهره برداری خواهد رسید. 

رضا صفاری در ادامه از آغاز عملیات احداث اولین شهرک تخصصی انرژی خورشیدی کشور در استان قزوین در منطقه شال بوئین زهرا خبر داد و افزود: در حال حاضر با آماده سازی 100 هکتار در فاز نخست و واگذاری 15 هکتار از این اراضی به ۳۱ متقاضی سرمایه گذاری با تولید 15 مگاوات برق از طریق پنل‌های انرژی خورشیدی آغاز شده که در دهه مبارک فجر دفترچه قرارداد به متقاضیان تحویل داده می شود.

وی همچنین تصریح کرد: مابقی اراضی فاز نخست این شهرک تخصصی با تکمیل زیرساختها با تولید 25 مگاوات برق از طریق پنل‌های انرژی خورشیدی به زودی به متقاضیان واگذار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه