English

شهردار اقبالیه:

خدمات حمل و نقل بدون وقفه و شبانه روزی است

شهردار اقبالیه گفت:خدمات حمل و نقل بدون وقفه و شبانه روزی است و در صورتی که خللی در ارائه خدمات این سازمان ایجاد شود باعث بروز مشکلات و نارضایتی شهروندان خواهد شد.

خدمات حمل و نقل بدون وقفه و شبانه روزی است
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،به مناسبت هفته حمل و نقل و رانندگان مراسم تجلیل از رانندگان با حضور شهردار ،اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه،مدیران شهرداری ، مسئول دفتر امام جمعه ، فرمانده بسیج کارمندی،پلیس راهور،رئیس بانک تجارت و رانندگان تاکسی و آژانس ها در سالن پیامبر اعظم (ص) برگزار و از فعالان این عرصه تجلیل به عمل آمد.

میکائیل سلمانی شهردار اقبالیه ضمن تشکر از زحمات ارزشمند فعالان عرصه حمل و نقل شهرداری در ارائه خدمات به شهروندان، اظهار کرد:خدمات حمل و نقل بدون وقفه و شبانه روزی است و در صورتی که خللی در ارائه خدمات این سازمان ایجاد شود باعث بروز مشکلات و نارضایتی شهروندان خواهد شد پس خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل باید با برنامه ریزی دقیق و نظم و ترتیب خاصی به شهروندان ارائه شود.

شهرداری اقبالیه

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه ضمن تبریک هفته حمل و نقل به فعالان این عرصه گفت:خدمات رسانی و رضایت مندی عمومی مهمترین وظیفه سازمان حمل و نقل است چون فعالان حوزه حمل و نقل با عموم مردم سروکاردارند پس باید با روی گشاده و اخلاق نیکو با مردم رفتارکنند.

دکتر نجف پور مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری ضمن خیر مقدم ؛گزارشی از عملکرد سازمان حمل و نقل شهرداری ارائه کرد و برخی از مشکلات این سازمان را برشمرد و از شهردار و اعضای شورای اسلامی خواست تا جهت رفع این مشکلات مساعدت لازم را داشته باشند.

در پایان از زحمات رانندگان خدوم و نمونه حوزه حمل و نقل با اهدای لوح سپاس و هدایا تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه