English

رییس امور نظارت بر برنامه بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور از تصفیه خانه فاضلاب شهر قزوین بازدید کرد

رییس امور نظارت بر برنامه بودجه سازمان برنامه بودجه کشور و معاون رصد و نظارت راهبردی بر اعتبارات تملک دارایی های سرمایه نظارت بر برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه رییس سازمان برنامه و بودجه استان قزوین از تصفیه خانه فاضلاب شهر قزوین بازدید کرد.

رییس امور نظارت بر برنامه بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور از تصفیه خانه فاضلاب شهر قزوین بازدید کرد
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،مصطفی رشیدی رییس امور نظارت بر برنامه بودجه سازمان برنامه بودجه کشور و علیرضا خرمی، معاون رصد و نظارت راهبردی بر اعتبارات تملک دارایی های سرمایه نظارت بر برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه  رییس سازمان برنامه و بودجه استان قزوین از تصفیه خانه فاضلاب شهر قزوین بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند امور این تصفیه خانه و سایر تصفیه خانه های شهرهای استان قرار گرفت.

سعید وکیلی در این دیدار همچنین گفت: مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان در حوزه آب عملکرد مثبتی ارائه داده و در شاخص ها در سطح کشور پیشرو هستیم و زمان آن است که در حوزه فاضلاب نیز ارتقای قابل توجهی در استان به وجود بیاوریم.

وی با اشاره به اهمیت بالای حفظ محیط زیست استان، وعده داد تا پیگیر تخصیص اعتبارهای ویژه ای برای مساله انتقال و تصفیه فاضلاب های خانگی استان شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین نیز در جریان این بازدید گفت: هم اکنون ۱۶ شهر دارای پروژه های نیمه  تمام  فاضلاب هستند   که در تعدادی از انها پیشرفت بالای ۵۰  درصد است

داراب بیرنوندی ادامه داد: در صورت تخصیص بودجه لازم و تکمیل این تصفیه خانه ها، این پتانسیل وجود دارد که  بیش از ۹۰ درصد جمعیت شهری استان تحت پوشش خدمات مربوط به فاضلاب قرار  گیرند که در سطح کشور بینظیر خواهد بود.

وی در پایان اظهار داشت: به دنبال جذب سرمایه بخش صنعت استان برای سرمایه گذاری در امور فاضلاب و استفاده از پساب برای تولیدات صنعتی هستیم تا علاوه بر حفظ محیط زیست به چرخه صنعتی و توسعه استان کمک کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه