English

طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت همزمان با سراسر کشور در استان قزوین آغاز شد

طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت همزمان با سراسر کشور در استان قزوین با عنوان پویش سبز مینودری البرز کاشت درخت در حاشیه سد نهب شهرستان تاکستان آغاز شد.

طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت همزمان با سراسر کشور در استان قزوین آغاز شد
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، این همایش با حضور  محمد حسین عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ، فرماندار تاکستان ، نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیرداری استان ، مسوولین سپاه شهرستان تاکستان ، بسیجیان  ، تشکل های مردم نهاد ، دوستداران طبیعت و دانش آموزان برگزار شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: کاشت درخت در تولید اکسیژن و تلطیف هوا و فضای سبز نقش بسزایی دارد.

محمد حسین عطایی افزود: اجرای طرح کاشت یک میلیارد نهال به تنهایی کار دولت نیست و نیازمند مشارکت همگان است.

وی با بیان اینکه انشالله این طرح به احترام نهضت جنگل در سراسر کشور اجرا و عملیاتی می شود افزود: الحمدالله اقدامات خوبی با مشارکت بخش خصوصی در توسعه و کاشت نهال در استان انجام شده که بایستی اینگونه طرح ها توسعه  و گسترش یابد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین نیز گفت: طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت از طرح‌های مردمی دولت  آغاز شده و طی چهار سال این طرح اجرا می شود.

محسن قاسم زاده  افزود: در استان قزوین نیز امسال ۳میلیون و ۵۰۰ هزار اصله نهال کشت خواهد شد که کاشت آن از امروز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه فرهنگ کاشت درخت در دین اسلام و فرهنگ ایران همواره وجود داشته است افزود: این طرح با هدف  توسعه و حفظ پوشش گیاهی اجرا می شود.

گفتنی است؛ در این مراسم  فرماندار تاکستان  و نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی نیز بر لزوم اهمیت صیانت از منابع طبیعی  و لزوم مشارکت در کاشت درخت تاکید کردند.

در ادامه شرکت کنندگان اقدام به کشت نهال در حاشیه سد نهب کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه