English

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی خبرداد:

تولید بیش از ۸ میلیارد کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه شهید رجایی

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی گفت: بیش از هشت میلیارد و 390 میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص در هشت ماهه نخست امسال از سوی واحدهای نیروگاه شهید رجایی تولید و به شبکه سراسری تحویل شد.

تولید بیش از 8 میلیارد کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه شهید رجایی
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، ابوالفضل موتابها مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی در تشریح میزان تولید انرژی در هشت ماهه نخست امسال اظهار کرد: در هشت ماهه نخست سال جاری، به میزان 8 میلیارد و 391 میلیون و 482  هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحد های  13گانه این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

موتابها در ادامه به سهم تولید واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی در هشت ماهه نخست امسال اشاره کرد و بیان داشت: از این میزان انرژی تولیدی3میلیارد و 888  میلیون و 635 هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نیروگاه سیکل ترکیبی و 4 میلیارد و 502 میلیون و 847  هزار کیلووات ساعت انرژی در  چهار واحد 250 مگاواتی  نیروگاه بخار تولید شده است.

رئیس هیئت مدیره نیروگاه شهید رجایی در پایان بیان کرد:  این میزان انرژی در حالی تولید شده است که هم اکنون واحد 250 مگاوتی شماره 3 بخاری این نیروگاه برای انجام تعمیرات اساسی ، واحد شماره دو بخاری جهت تعمیرات بازدید دوره ای  و واحد شماره چهار  گازی سیکل ترکیبی آن تحت تعمیرات بازدید محفظه احتراق از مدار تولید، خارج شده  است که پس از انجام تعمیرات و کسب آمادگی لازم به مدار تولید باز خواهند گشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه