English

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین خبرداد:

استقرار ۱۰۰ سرمایه گذار جدید در شهرکهای صنعتی قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۰۰ متقاضی سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی تابعه استان جذب شدند.

استقرار ۱۰۰ سرمایه گذار جدید در شهرکهای صنعتی قزوین
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین  در حاشیه بازدید معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک  وشهرک های صنعتی ایران از یکی از واحدهای تولیدی اظهار داشت: با واگذاری 90 هکتار از اراضی شهرکها و نواحی صنعتی به 100 سرمایه گذار در تحقق شعار سال و ایجاد رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال بوده که در بین استانهای سراسر کشور جزء پیشتازان جذب سرمایه گذار هستیم.

وی میزان سرمایه گذاری قراردادهای منعقده را را 70 هزار میلیارد ریال عنوان کرده و افزود:  با راه اندازی این طرحهای صنعتی زمینه اشتغال سه و 700 نفر فراهم خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان با اشاره به نوع فعالیت این واحدهای صنعتی تصریح کرد: بیشترین میزان فعالیت متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه شیمیایی، غذایی و فلزی بوده است.

رضا صفاری در خصوص بیشترین جذب سرمایه گذار و میزان زمین های واگذار شده گفت: شهرک های صنعتی خرمدشت، حکیمیه و قزوین (کوهین ) به ترتیب بیشترین میزان استقبال را دارا بودند.

وی در پایان با بیان اینکه نزدیکی به تهران، برخورداری از زیرساخت ها و موقعیت ارتباطی مناسب موجب شده تا قزوین به استانی جذاب برای سرمایه گذاران صنعتی تبدیل شود، اظهار داشت: طی سال های اخیر با وجود تحریم های ظالمانه دشمن هرساله شاهد رشد سرمایه گذاری در بخش تولید در این استان بوده ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه