English

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین خبرداد:

تحولی نوین در ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین

به گفته مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، کلیه خدمات ۲۲ گانه فروش و پس از فروش انشعاب آب و فاضلاب این شرکت به شکلی آسان و سریع از طریق اپلیکیشن “یار آب” که قابل دانلود از بانک نرم افزاری مایکت، بازار و سایت این شرکت است، ممکن می باشد.

تحولی نوین در ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، داراب بیرنوندی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت:این نرم افزار سال گذشته به بهره برداری رسیده و استان قزوین جز اولین شرکتهای آبفای کشور است که ارائه خدمات را در قالب نرم افزار موبایلی در اختیار مشترکین قرار داده است.

مشترکین با نصب این نرم افزار می توانند نسبت به دریافت سوابق پرداخت آب بها،پرداخت آب بها،اعلام شماره کنتور و همچنین ایجاد کارتابل شخصی خود در میز خدمت جهت پیگیری کلیه درخواستهای خدمات مشترکین و پرداختهای قبوض و اطلاع از روند پیگیریها اقدام نمایند.

وی افزود: این خدمات همچنین بر روی سایت اینترنتی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین به نشانی www.abfaqazvin.ir  قابل دریافت می باشد.

وی تصریح کرد: دریافت خدمات مذکور از طریق منوی میز خدمت سایت مذکور و ثبت نام در پورتال مشترکین امکان پذیر است.

بیرنوندی عدم نیاز به مراجعه های حضوری و مکرر، عدم نیاز به صرف زمان و هزینه ایاب و ذهاب، سادگی و سرعت ارائه خدمات، امکان پیگیری پرونده ها و امکان ثبت هرگونه پیشنهاد، انتقاد و شکایت را از جمله ویژگی های استفاده از اپلیکیشن “یارآب” عنوان کرد.

 وی در پایان هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات مطلوب به مردم عنوان کرد و خواستار پیوستن مردم شهرها و روستاهای استان قزوین به اپلیکیشن مذکور شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه