English

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین:

در شهرهای قزوین و تاکستان مشاور املاک فاقد مجوز نداریم

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در راستای بازدید های روزانه و دقیق گشت مشترک در شهر های قزوین و تاکستان مشخص شد مشاور املاک فاقد مجوز نداریم و تمامی مشاورین املاک زیر نظر صنف مربوطه مجوز فعالیت دارند.

در شهرهای قزوین و تاکستان مشاور املاک فاقد مجوز نداریم

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، سید علی هاشمی مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین پیرامون گشت مشترک بازدید از مشاروین املاک گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت، صنف مشاورین املاک، تعزیزات حکومتی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی نسبت به ساماندهی مشاورین املاک و کنترل بازار خارج از شبکه اقدام به بازدید و سرکشی روزانه دارند و در راستای آرامش بازار مسکن و نظارت بر بازار سیاه مسکن و قیمت گذاری کاذب در این حوزه، بازدید از مشاورین املاک استان قزوین ادامه دارد.

وی اضافه کرد: با همکاری گشت مشترک در بازدیدهای روزانه در شهر قزوین طی ۷۵ فقره گشت از ۲۲۵ واحد بازدید به عمل آمده است که منجر به تشکیل ۳۶۱ پرونده برای مشاورین متخلف و تعداد ۳۶۴ فقره تخلف صنفی ثبت شده است و ۸۹ واحد پلمب و اخطار به پلمب دریافت کرده اند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان داشت:در تاکستان، آبیک، بویین زهرا، البرز و آوج اقدام به بازدید گشت مشترک شده که در مجموع ۶۲ گشت انجام شده و منجر به بازدید از ۵۰۳ واحد شده است که در همین راستا ۱۴۰ پرونده تعزیراتی برای متخلفان تشکیل و ۱۶۹ تخلف صنفی ثبت شده است و همچنین  ۱۳ واحد در مجموع در این شهرستان ها پلمب شده است.

وی ادامه داد: در مجموعه این گشت های مشترک از مشاورین املاک در استان قزوین مبلغ ۱۳ میلیارد و هفتصد و ده میلیون و ۵۰ هزار ارزش ریالی جرایم انجام شده بوده که مبلغ ۷میلیارد ۸۰۹میلیون و ۲۰۰ هزار ارزش ریال از این جرایم وصول شده است و در مجموع ۱۰۲ واحد متخلف پلمب و اخطار دریافت نمودند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین اضافه کرد: در شهر قزوین تعداد هزار ۷۷۱ واحد مشاور املاک دارای مجوز فعالیت می باشند و ۷۵ واحد صنفی دیگر در حال اخذ مجوز و اخذ مراحل قانونی خود برای دریافت مجوز هستند و مشاور املاکی در شهرهای قزوین و تاکستان بدون مجوز فعالیت نداریم.

هاشمی در ادامه گفت: به تمامی مشاورین املاک اعلام کرده ایم باید تمامی قوانین صنفی مشاورین املاک را رعایت کرده و از ایجاد بازار سیاه و قیمت های کاذب خودداری کنند و در غیر این صورت بدون هیچ اغماضی آن واحد متخلف پلمب خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه